Bahnhofs V/ dir Jon Karlung: – Nå halverer vi bredbåndsprisene i Norge!

Dere har gitt oss Statoil, Norsk Hydro og Elkjøp. Det er vi så takknemlige for at vi tilbyr norske familier å spare flere tusen i året! Norske bredbåndspriser er de høyeste i Europa. Det akter Bahnhof, Sveriges største internettleverandør i bynett, å endre på. Snart kan norske familier spare opp til 1800 kroner i året!

Prisene for vanlig internettoppkobling i Norge er dobbelt så høye som i Sverige. Dette synes vi på Bahnhof er uakseptabelt. Derfor vil vi her og nå tilby dere internett til nesten halv pris, sier Jon Karlung hos Bahnhof.

Bahnhof er Sveriges eldste privateide internettoperatør, og har titusenvis av kunder både på privatmarkedet og blandt bedrifter. Og det er i bynett Bahnhof vokser mest.

– I Sverige er Bahnhofs infrastruktur allerede godt utbygd med et omfattende eget nett, med store datasentre i våre kommunesentre og knutepunkter, og vi har solid kundetilvekst. Det er derfor helt naturlig for oss å vende blikket vestover.

– I Norge er man veldig nøye med å bygge ut infrastrukturen, de bynett Bahnhof har kikket på i Norge har en ekstremt høy teknisk kvalitet. Vi hos Bahnhof vil basere oss på den eksisterende infrastrukturen i nettet og samtidig senke prisene for privatpersoner betraktelig. Først ut hos Bahnhof er Tromsø. I ”Bynett i Troms” betaler privatpersoner fra 449 kroner i måneden for en 10 Mbit/s-forbindelse. 12 Mbit/s koster 999 kroner i måneden. Bahnhof senker her og nå prisene til 295 kroner for en 10 Mbit/s forbindelse. Dette betyr at dere sparer minst 1800 kroner i året!

– Og jeg vil poengtere at dette ikke er et introduksjonstilbud fra Bahnhof! Dette er prisnivået som Bahnhofs svenske kunder er vant med, og Bahnhofs norske kunder skal selvfølgelig ikke betale mer.

Linker
Bahnhofs site: www.bahnhof.no
Konkurrentenes priser: www.tromsbynett.no/services (klikk på ”Internett”)

Kontaktinformasjon
Pressekontakt: Jon Karlung, V/ dir, +4670-977 49 06, e-post jon.karlung@bahnhof.net.

Pressebilder: Pressebilder i høyoppløsning finnes til nedlasting på www.bahnhof.se/press.