MAM Air Night – en ny stjerne!

Report this content

MAM har utviklet babyprodukter av høy kvalitet i over 40 år. Nå har vi gleden av å kunne ønske enda en stjerne velkommen i det populære Night-sortimentet vårt – MAM Air Night!

I samarbeid med medisinske eksperter har vi utviklet MAM Air Night, som tilbyr både maksimal lufting og en selvlysende knopp – perfekt for mørke og kjølige vinterkvelder! Det nyskapende skjoldet har store luftehull som sørger for maksimal lufting samtidig som det er ekstra skånsomt mot barnets sensitive vinterhud. Smokkens knopp lyser i mørket, så den er lett å finne både for foreldre og barn.

Selvfølgelig leveres MAM Air Night i vår praktiske oppbevarings- og steriliseringsboks som gjør det enkelt å sterilisere smokkene i mikrobølgeovnen, noe som er spesielt viktig når vinterforkjølelsen herjer. MAM Air Night fås i størrelse 6 måneder+.

Produktet kan kjøpes på Barnas Hus og på mambaby.com.

Veil. pris: 109 kr

For mer informasjon og høyoppløselige bilder, vennligst kontakt:

Caroline Gottlieb, produktsjef MAM

E-post: caroline.gottlieb@bambino-mam.se

Tlf.: +46 8-613 00 62

Bambino MAM tilbyr produkter av høy kvalitet for barn – flasker, flaskesmokker, smokker og mye annet innenfor amming, mating og stell.

Du finner oss på bambino-mam.se/no

MAM er også tilgjengelig på facebook.com/MAMNorge og Instagram.com/mambaby_nordic

Evelina Rosén
Consumer Relationship Manager
evelina.rosen@bambino-mam.se

Bambino Mam AB er et svensk datterselskap og heleid av Østerrikske MAM Babyartikler GmbH, et salgs- og markedsføringsfirma med hovedkontor i Stockholm og med salgspartnere i Norge og Danmark. I Norge selges Bambino Mam produktene gjennom Bonaventura Sales. Vi markedsfører babyprodukter under varemerkene Bambino og MAM. Grunnsteinen i virksomheten er den enorme erfaringen med barns behov og velvær. Vårt fokus er omtanke, glede, design, vitenskapelige tester og praktiske produkter. År 2013 omsatte vi 112 millioner kroner . Vår VD heter Ingrid Grönfeldt. Om MAM Babyartikel Gesmbh MAM Babyartikel GesmbH ble grunnlagt i 1976. Allerede fra begynnelsen var målet å utvikle og markedsføre babyprodukter av høy kvalitet. Det ble også lagt stor vekt på å samarbeide med spesialister innenfor området; f.eks leger, jordmødre og tannleger. En arbeidsform som stadig har utviklet seg gjennom årene. MAM er i dag en av de ledende produsentene av babyprodukter i verden innenfor smokker og matning. MAM er dessuten klar markedsleder i Skandinavia, Finland, Frankrike og USA. MAMs suksess har resultert i omfattende internasjonal ekspansjon. Det finnes datterselskap også i England, Tyskland, Ungarn og Brasil. Dessuten har vi samarbeidspartnere over hele verden som gjør at vi våre produkter finnes i totalt 28 land over hele verden, i 4 kontinenter. På 80-tallet økte konkurransen på billige babyprodukter fra Fjerne Østen. MAM etablerte da en fabrikk i Ungarn. Fabrikken gjorde det mulig å opprettholde produksjonen i Europa og er i dag en arbeidsplass som sysselsetter ca 200 personer. Sammen med våre ingeniører ved utviklingsavdelingen på det tekniske kontoret i Siegendorf fabrikkerer vi i dag mesteparten av våre produkter i Østerrike i samarbeid med et titalls partnere.

Tags: