BAVAC EXTREME – ET INNOVATIVT PRODUKT MED BODYMAPPING

Report this content

(Oslo, mai -06) Høyaktivitet setter store krav til svettetransport. Målet er å ha en best mulig treningsøkt, og å pushe kroppen enda litt lenger. Dette har Bavac tatt høyde for i sine nye Extreme produkter.

I Extreme plaggene har Bavacs designere tatt hensyn til at vi ikke svetter likt over hele kroppen. Det er innstrikket tekniske partier med ekstra god svettetransport på kroppens svettesoner, såkalt bodymapping teknologi. Bavac Extreme er laget av 100% Dri-release, et enestående materiale som kombinerer de beste kvalitetene av syntetiske og naturlige materialer. Dri-release transporterer svette hurtig vekk fra kroppen samtidig som plaggene kjennes myke og behagelige mot huden. Det er også benyttet seamless produksjonsteknikk for ekstra god komfort. Bavac Extreme leveres i T-shirt og boxer i xs/s, m/l og xl/xxl Damemodellene er rosa og herremodellene er grå. Veil. pris T-shirt kr. 349,- Veil. pris Boxer kr. 249,- I tillegg til Extreme har Bavac et stort utvalg undertøy/treningstøy, sokker og accessories. Nytt i år er blant annet at en del av sokkene også inneholder Dri-release. Se www.bavac.no for hele kolleksjonen. Bavacs vår- og sommer kolleksjon er tilsalgs hos ledende sportsbutikker Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 02626 www.bavac.no For mer informasjon ang. pressemeldingen: Undertøy: Produktsjef Linda Svedal Walsøe Tlf: 22076850/91190309 l.walsoe@swixsport.no