DRI-RELEASE – NYTT, UNIKT MATERIALE FRA BAVAC

Report this content

(Oslo, august -05) Bavac er kjent for sportsundertøy med god svettetransport. Nå lanserer Bavac et nytt, unikt materiale som ytterligere øker plaggets evne til å transportere svette, samtidig som plagget kjennes mykt og behagelig mot huden.

Bavac lanserer et nytt, unikt materiale denne høsten – Dri-release. Dette er et materiale som er utviklet av amerikanske forskere, og som passer perfekt til undertøy. Det er tilsatt FreshGuard som er innvevet i fiberne og praktisk talt eliminerer svettelukt. Dri-release er et enestående materiale som kombinerer de beste kvalitetene av syntetisk og naturlig materialer; det transporterer svetten hurtig vekk fra kroppen samtidig som plaggene kjennes myke og behagelige mot huden. Det kommer tre kvaliteter i det nye materialet: · LIGHT. Markedets letteste undertøy for seriøs hardtrening og konkurranse. · EXTREME. Et innovativt produkt for høyaktivitet, med Seamless- og Body mapping teknologi. Body mapping sikrer ideell kroppstemperatur ved at det er innstrikket partier på kroppens svettesoner som har ekstra gode puste- og svettetransportende egenskaper. Seamless produksjonsteknikk sikrer høy kvalitet og god komfort. · TEMPO. Et hurtigtørkende produkt for trening og konkurranse, med gode puste- og svettetransporterende egenskaper. Bavac Tempo med vindtett front vil bli levert i en ny kvalitet som er enda mer elastisk, for enda bedre funksjon. Bavac kommer også med flere nye typer sokker, alle i både dame- og herremodeller, og mange spennende luer. De nye Bavac-produktene er til salgs i ledende sportsbutikker fra medio august –05. Bavac Light, kort arm: Veil. uts.pris kr. 249,- Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 61222190 Se også www.bavac.no