BETWAY.COM: BEAT THE EXPERT!

Report this content

PRESSEMELDING Oslo, 5. mai 2006 BETWAY.COM: BEAT THE EXPERT! Betway.com lanserer sin nye norske odds-duell, ”Beat the Expert”. Betway.com kjører nå tippeduellen "Beat the Expert" med Dag Solheim ukentlig! Dag er kjent for de fleste som sportskommentator, og har lenge vært redaktør for direktesendingene fra Premier League. Hver uke fremover vil Dag utfordre en kjent person med sterke meninger om odds, (det kan være en aktiv idrettsutøver, tidligere aktiv eller en annen kjent person). Frem mot VM vil Dag i tillegg be utfordreren om å tippe på hvem som blir verdensmester og toppscorer i VM. Dag Solheim VS Tore Pedersen Denne runden utfordrer Dag Solheim den tidligere fotball-proffen Tore Pedersen. Til Betway.com uttaler Dag: ”-Tore og jeg startet karrieren i samme klubb, Selbak. Jeg må innrømme at han kom litt lenger enn meg på fotballbanen. Men, første gang vi skulle ut på en bane sammen kom jeg lengst. Jeg spilte Norway Cup finale i gutteklassen i 1974 sammen med Tores bror Geir. Vi løp ut på Bislett med Tore som maskott, men da han fikk se alle menneskene på tribunen snudde han og løp tilbake mot garderoben! ”-Fortsettelsen til Tore er en del av den gullkantete norske fotballhistorien fra 90-tallet. Nå til dags spiller Tore og jeg sammen for Det Røde Laget hver fredag morgen kl. 07:00”, avslutter Dag Solheim. Tore Pedersen (bilde se link til vedlegg) Landskamper: 45 Klubber: Selbak, Fredrikstad (to perioder), IFK Göteborg, Brann, Oldham (utlån), Sanfrecce Hiroshima, FC St. Pauli, Blackburn, Eintracht Frankfurt, Wimbledon, Trosvik. Dag Solheim (bilde se link til vedlegg) Landskamper: 0 Klubber: Selbak. I tillegg: Arsenal fan. Dag kommer IKKE til å feire 17. mai hjemme i år med sin tradisjonelle frokost. Paris neste? For mer informasjon om Betway.com eller Carmen media Group Ltd vennligst kontakt: pr@betway.com pressoffice@carmenmedia.com Morten Petersen, Country Manager: 92055493 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=12229&lang=NO http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=12230&lang=NO