Nordmenn ivrigst på foball-VM

Report this content

Oslo, 23. juni 2006 Nordmenn ivrigst på foball-VM: 0-0 i VM gir pengene tilbake Spillselskapet Betway.com gir nå innsatsen tilbake i resten av VM-kampene som ender 0-0, til alle som har satset på 1-0 eller 0-1. Nordmenn spiller såkalt live odds mer enn noen andre europeere, og nå kan man altså bomme på resultatet, uten risiko for å tape innsatsen. - Det er få ting som er så kjedelig som en 0-0 kamp. Hvis man i tillegg taper penger på det, er det ekstra surt, så derfor gir vi denne ekstragaven til våre spillere. Dette er i tråd med vårt løfte om å være de som gir mest tilbake til spillerne, sier Morten Petersen, som leder den norske delen av Betway.com. Det var spesielt i kampen mellom Sverige og Trinidad & Tobago, mange nordmenn gikk på et solid tap. Kampen endte 0-0. Nordmenn mest glade i live odds Fotball-VM i Tyskland har gjort at nordmenn i hopetall har begynt å tippe på nettet. For første gang i et VM kan man nå spille såkalt live odds på alle kampene. Live odds betyr at oddsen endrer seg kontinuerlig gjennom kampen, og at man kan tippe resultatet gjennom hele kampen. - Det har skjedd en del ting siden man måtte levere inn tippekupongen hos monopolisten på onsdag for å få lov til å være med å spille på lørdagens kamper. Nå kan man spille helt frem til dommeren blåser av kampen, sier Petersen. Betway.com er representert i ti europeiske land, og en sammenligning viser at det spesielt er nordmenn som for alvor har fått opp øynene for å tippe mens kampen pågår. - Nordmenn er overrepresentert blant de som spiller på live odds, sier Petersen. Den store utbredelsen av bredbånd er nok én forklaring på nordmennenes interesse, men Petersen tror også det finnes en annen forklaring. - Siden Norge ikke er med i sluttspillet, tror jeg mange nordmenn sørger for ekstra spenning ved å tippe på oddsen, sier Morten Peteresen. Om Betway.com Betway.com er representert i ti europeiske land, hvorav Norge er ett. Betway.com er et brand under Carmen Media Group, en av verdens ledende aktører i sin bransje. For mer informasjon, ta kontakt med Morten Petersen, tlf 920 55 493. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no