BIKEID lanserer ny internasjonal hjemmeside

Den svenske sykkelprodusenten BIKEID lanserer både nye sykkelmodeller og en helt ny internasjonal hjemmeside.

BIKEID har tidligere konsentrert seg om det svenske markedet, men nå satses det stort internasjonalt. I tillegg til lansering av nye sykkelmodeller, blant annet en helt ny damemodell, oppgraderes hjemmesiden totalt.

-       Vi følte at vi trengte en hjemmeside som var på linje med de syklene vi tilbyr, både når det gjaldt design og funksjonalitet, sier Anders Dahlberg, markedsansvarlig i BIKEID.

Hjemmesiden, produsert i HTML5, er utviklet av designkontoret Leon&Chris sammen med Anemo Form och Funktion. En morsom funksjon er at man i designprogrammet kan dele designen sin med andre på Facebook –  med et enkelt klikk på Like-knappen.

-       Allerede forrige sesong merket vi at mange kunder hadde problemer med å bestemme seg, og søkte råd hos venner og bekjente. Nå har vi gjort den prosessen vedlig mye enklere, fortsetter Anders Dahlberg.

Den nye hjemmesiden viser tydelig at firmaet nå henvender seg til internasjonale kunder, og i tillegg til innovativ design tilbys kundene gratis frakt og sykkelbestilling til seks kontinenter.

Mer informasjon finner du på www.bikeid.se, og du kan også kontakte:

Anders Dahlberg, markedsansvarlig hos BIKEID,

Tlf.: +46(8) 400 26 260, E-postadresse: anders.dahlberg@bikeid.se

BIKEID drives av A Frame AB, og har siden starten i 2009 fokusert på å tilby kundene sine kvalitetssykler som kunden kan sette sitt eget preg på. Foretaket drives i dag av fire personer som har gjort sin felles drøm til virkelighet. Styret er hjemmehørende i Stockholm, der tre av entreprenørene driver sin virksomhet. Den fjerde partneren er stasjonert i Shanghai.

Tags: