The sky’s the limit!

Vi er veldig stolte av å lansere en veldig spennende integrasjon mellom BizView og 24SevenOffice. Denne nysatsingen kaller vi BizView24 og med dette har over 10.000 brukere av 24SevenOffice tilgang på et av ledende system innen prognostisering, budsjettering, rapportering, analyse og konsolidering i Norden.

I skyen siden 1997

24SevenOffice var det aller første selskapet i Norden, og et av de første i Europa, som satset på 100% webbaserte ERP-løsninger, og er i dag en ledende aktør innen Cloud Computing teknologi. 24SevenOffice har utviklet en teknologiplattform som gjør at bedrifter ikke behøver å investere i eller drifte egne systemer og servere – alt kjøres på kostnadseffektive og sikre datasentre med stordriftsfordeler.

"Helt siden starten i 1997 har vi tilbudt kundene våre løsninger som er 100% tilpasset deres behov, ønsker og eksisterende systemer," sier Freddy Kristiansen, partner og manager i 24SevenOffice. "Vi baserer vårt tilbud på en skybasert løsning hvor brukerne knytter til seg moduler med tjenester de selv har behov for, og disse slipper dermed å kjøpe og drifte komplette ERP-systemer for regnskap, CRM, prosjektstyring, timeregistrering og samhandlingsløsninger. Selv om modulene utgjør et komplett og integrert forretningssystem, fungerer alle modulene også som selvstendige systemer med mange smarte integrasjonsmuligheter."

"Rapportering er et område vi til stadighet blir forespurt om. Ikke bare er dette en uhyre viktig funksjon for bedrifter, men rapportenes oppbygging, databruk og omfang varierer utrolig mye. BizView24 har en fleksibilitet - og en prisstruktur - som passer som hånd i hanske med vårt konsept, og det var derfor naturlig at vi søkte en integrasjon mellom BizView og 24SevenOffice", avslutter Freddy Kristiansen.

Opplev en helt ny tilgang og fleksibilitet

BizView24 er en avansert programvare for behandling av store datavolum, med mulighet til å skreddersy rapporter og inputskjema akkurat slik du vil. Som BizView24 bruker kan du kjøre hele budsjetterings- og prognoseprosessen, samt ha tilgang til et utvalg av standardrapporter og «vri og vende» på dine finansdata, prosjekter og timer gjennom den integrerte analysemotoren.

"Med BizView24's analyseverktøy har vi gjort det enklere enn noen gang å anvende data fra 24SevenOffice på en måte som kan generere svært spesifikke rapporter, etter brukerens valg", sier daglig leder Lars Fjellbirkeland i BizView Systems. "Fokuset har vært å forenkle alle prosedyrer og rutiner. Vi har blant annet gjort det mulig å enkelt distribuere rapportene videre til andre brukere i organisasjonen med kun noen få tastetrykk."

Om BizView og BizView Systems

BizView er et av de ledende systemene innen prognostisering, budsjettering, rapportering, analyse og konsolidering i Norden. Programmet tilbyr et webbasert Excel-lignende brukergrensesnitt i kombinasjon med kraftfull workflowstyring. BizView er en åpen løsning som også passer bra sammen med QlikView og Microsofts beslutningsstøtteløsninger. BizView utvikles og markedsføres av BizView Systems i Skandinavia og markedsføres utenfor Skandinavia gjennom partners. Mer enn 1,000 bedrifter bruker løsningene i dag.

Om 24SevenOffice

24SevenOffice tilbyr et bredt spekter av standardintegrasjoner, slik at integrasjoner ikke blir kostnadsdrivende. Investeringen ved å få på plass egne skreddersydde integrasjoner er også svært lav sammenlignet med tradisjonelle løsninger, da 24SevenOffice API er tilrettelagt for nettopp dette.

24SevenOffice ble etablert i 1997 og har siden starten investert svært tungt i teknologi, og er i dag det eneste SaaS ERP-selskapet i Norden som har en løsning som er funksjonsrik og skalerbart nok til store bedrifter. 24SevenOffice har kunder som f.eks PwC, KPMG, Høyer og HAB Construction og systemet er kvalitetssikret av en rekke store selskaper og integrert mot aktører som Danske Bank, DnB, Nordea, Nets (BBS), Altinn, Soliditet (tidl. D&B) og Intrum Justitia, for å nevne noen.

Helt siden starten i 1997 har vi tilbudt kundene våre løsninger som er 100% tilpasset deres behov, ønsker og eksisterende systemer.
Freddy Kristiansen, partner og manager i 24SevenOffice
Rapportering er et område vi til stadighet blir forespurt om. Ikke bare er dette en uhyre viktig funksjon for bedrifter, men rapportenes oppbygging, databruk og omfang varierer utrolig mye. BizView24 har en fleksibilitet - og en prisstruktur - som passer som hånd i hanske med vårt konsept, og det var derfor naturlig at vi søkte en integrasjon mellom BizView og 24SevenOffice.
Freddy Kristiansen, partner og manager i 24SevenOffice
Med BizView24's analyseverktøy har vi gjort det enklere enn noen gang å anvende data fra 24SevenOffice på en måte som kan generere svært spesifikke rapporter, etter brukerens valg.
Lars Fjellbirkeland, daglig leder i Bizview Systems
Lars Fjellbirkeland, daglig leder i Bizview Systems