Blooball presenterer fire nye bilradiomodeller fra Blaupunkt.

Report this content

Blaupunkt fortsetter sin lange tradisjon med å produsere kvalitetsbilradioer oppkalt etter verdensbyer. I januar 2011 presenterer den nordiske Blaupunkt-distributøren Blooball AB de nye modellene Blaupunkt Atlanta 110, Madrid 210, San Francisco 310 og Toronto 410 BT.

Blaupunkt Toronto 410 BT - Det gjelder å ha de rette kontaktene!

Med den nye toppmodellen Toronto 410 BT får du nå en komplett serie bilradioer som fikser alt, fra å spille CD-er til å høre på MP3-filer fra SD-kort eller USB-minnepinne, kople mobilen handsfree til bilradioen og streame musikk via Bluetooth. Selvsagt har alle de nye modellene Blaupunkts unike radiokonsept for optimalt radiomottak.

Spekket med teknikk, uten å være for teknisk

Du må ikke være et teknisk geni for å ha glede av all den teknikken som Blaupunkt har utstyrt modellene med: alle har de basisfunksjoner som et kraftig innebygd sluttrinn på 4x50 watt, lavnivåutganger, en aux-inngang i front og avtakbart frontpanel som tyverisikring.

Ytterligere informasjon finner du på www.blooball.com

Pressekontakt:

Blooball AB

Andreas Hållvik

e-post: andreas@blooball.com

Tel. +46 709 12 22 33

For produktspesifikasjoner og høyoppløste bilder:

e-post: info@blooball.com

Blooball AB er en nordisk distributør. Spesialist på elektronikk og IT innen markedene bilindustri, transportindustri, materialhåndtering, konstruksjon, verksted, detaljhandel og stormarkeder. Blooball er den nordiske distributøren av det tyske kvalitetsmerket Blaupunkt.

Blaupunkt er en internasjonalt ledende produsent av bilstereo og bilmultimedia som bilradioer, bilhøyttalere og bilantenner. Blaupunkt har sitt hovedsete i Hildesheim i Tyskland.

Tags: