Analytikertelefonkonferanse

Stavanger, 8. oktober 2008: Norwegian Energy Company ASA (Noreco - OSE:NOR) Noreco vil avholde en analytikertelefonkonferanse torsdag 9. oktober kl 15.00 CET

Noreco utstedte I juli 2007 et 2,800 millioner senior secured callable bond for å finansiere kjøp av aksjer I Altinex. I telefonkonferansen vil finansdirektør Jan Nagell gjennomgå prinsipper og definisjoner forbundet med utregning av " market adjusted equity covenant" i låneavtalen for dette obligasjonslånet.

Noreco fortsetter å være meget aktiv i arbeidet med å styre virksomheten og gjeldsposisjonen. Noreco har høy oljeproduksjon, og har tilstrekkelig med kontanter til å drive selskapet  og møte sine gjeldsforplikter, og Noreco er ikke - og venter ikke - å komme i brudd med noen finansielle eller andre gjeldsforpliktelser.

For å registrere deltakelse til telefonkonferansen, ta kontakt med Tone Klepaker Skartveit  +47 992 83 882, e-post tone.klepaker.skartveit@noreco.com

For å høre opptak av telefonkonferansen ring +47 67894091
Tast accountno : 1565 etterfulgt av #
tast 1
tast conferenceno : 565 etterfulgt av #
tast 1 - avspillingen starter.