200 000 YS-medlemmer får mobiltelefoni til IP-pris: YS valgte Briiz på telefoni

Pressemelding 200 000 YS-medlemmer får mobiltelefoni til IP-pris: YS valgte Briiz på telefoni (Oslo 20/06-2006) Yrkesorganisasjonenes Sentralforbund (YS) har forhandlet frem en avtale som bl.a gir medlemmene mobiltelefoni til samme pris som IP-telefoni. Dette betyr at at YS-medlemmer nå kan ringe gratis til fasttelefoner fra sin mobiltelefon. Avtalen om å få være leverandør av telefonitjenester til YS-medlemmene er en stor og viktig avtale for telebransjen i Norge. YS stiller tøffe krav til sine medlemstilbud, men det var ingen som kunne matche Briiz sitt tilbud om IP-betingelser på mobiltelefoni. - Dette er en meget viktig avtale for Briiz. Etter at vi lanserte supertilbud på mobiltelefoni, opplever vi god vekst i markedet. Avtalen med YS vil ytterligere styrke vår vekst i tiden fremover, sier adm.dir. Arne Aarnes i Briiz Telecom. Briiz ble etablert i 2004, og har over 35 000 kunder. Selskapet ble etablert som et IP telefoni-selskap, men har i dag kunder innen både fasttelefoni og mobiltelefoni – takket være meget konkurransedyktige betingelser og svært avanserte tjenester. Viktig for YS YS er blant hovedorganisasjonene som satser mye på medlemstilbud. Organisasjonen forhandler frem gode avtaler på vegne av over 200 000 medlemmer – noe som gir store besparelser for det enkelte medlem: - Vi ser at slike medlemstilbud blir viktigere og viktigere, og vi legger derfor stor vekt på å velge leverandører som er konkurransedyktige og seriøse. Medlemmer som aktivt benytter seg av de tilbudene vi forhandler frem, sparer store penger hvert år, sier YS-leder Randi Bjørgen. YS har fra tidligere medlemstilbud inne forsikring, kredittkort og hotellovernatting. I tiden fremover vil det komme flere tilbud innen ulike kategorier, men først ut er altså et knalltilbud innen telefoni. - Med dette siste tilbudet vil våre medlemmer kunne spare mye penger på sin telefonregning. Gratis ringing fra mobiltelefon er jo noe helt nytt, som vi er stolt av å være de første til å tilby våre medlemmer, sier YS-lederen Briiz er et norsk teleselskap som, gjennom aktivt utviklingsarbeid, til enhver tid kan tilbyr markedets mest avanserte teletjenester. Bruk av nye teknologiske løsninger gir lavere kostnader og økt funksjonalitet for kundene. Se for øvrig www.briiz.no Yrkesorganisasjonenes Sentralforbund (YS) er en partipolitisk uavhengig hovedorganisasjon. YS har 22 forbund som dekker hele arbeidslivet. YS har over 200.000 medlemmer. www.ys.no For ytterligere informasjon: Briiz Telecom AS Yrkesorganisasjonenes Sentralforbund Adm. dir Arne Aarnes YS-leder Randi Bjørgen Tel: 928 55 855 Tel: 908 37 966 Email: arne@briiz.no Email: randi.bjørgen@ys.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no