Briiz overtar FixTelecom-kunder

Report this content

Pressemelding Briiz overtar FixTelecom-kunder (Oslo 24/06-2005) FixTelecoms kunder er nå overført til Briiz Telecom. Overføringen har skjedd etter at FixTelecom har brutt sine avtalemessige forpliktelser med sin leverandør av teletjenester. Briiz Telecom as er et relativt nytt teleselskap, som i løpet av kort tid har etablert seg som den neste største leverandøren av IP-telefoni i Norge (etter fusjon med IP24). Nå blir selskapet også en betydelig leverandør av fasttelefoni, noe som passer godt i selskapets strategi: - Vi vil nå legge bredsiden til for at våre nye kunder skal bli tilfredse med sine telefoniabonnement. Vi har allerede et velfungerende kundesenter, som vi vil forsterke kraftig i forbindelse med overflyttingen av kunder, sier adm. dir. Arne Aarnes i Briiz Telecom. Målet er at kundene i FixTelecom ikke skal merke noe til overgangen – bortsett fra at de nå vil få kontakt med sin leverandør, at de ikke skal betale for tjenester de ikke har bestilt og at de vil få en mer stabil leveranse av tjenester. Alle avtaler vil løpe som tidligere. Både Forbrukerombudet og Post- og Teletilsynet har engasjert seg på vegne av FixTelecom sine kunder den seneste tiden, etter at selskapets kunder ikke lenger kunne komme i kontakt med selskapet. - Vi har allerede tatt kontakt med Forbrukerombudet og Post- og Teletilsynet for å orientere dem om hva som nå skjer, samt ta i mot deres eventuelle synspunkter på hvordan vi kan tiltrettelegge vår virksomhet til beste for våre nye kunder, sier Arne Aarnes. Kundene fra Fix vil beholde sine avtalebetingelser som tidligere, og vil ikke merke noe til overgangen. De mottar i disse dager et brev fra Telenor om endring i leverandørforholdet, og vil for fremtiden bli fakturert fra Briiz Telecom. For ytterligere informasjon se www.briiz.no eller kontakt: Briiz Telecom AS Adm. dir. Arne Aarnes Email: arne@briiz.no Tel: +47 928 55 855 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no