Briiz24 blir Norges nest største innen IP-telefoni::

Report this content

Pressemelding Briiz24 blir Norges nest største innen IP-telefoni:: IP24 og Briiz fusjonerer (Oslo 11/5-2005) De to IP-telefoni selskapene IP24 og Briiz har kommet til enighet om å fusjonere. Det nye selskapet vil få navnet Briiz24, og blir et av to største innen IP-telefoni i Norge. Det nye selskapet skal fortsatt levere markedets laveste priser, og vil også tilby den mest avanserte og brukervennlige tekniske løsningen. - Vi er nå godt rustet til å vinne kampen om IP-telefoni kundene i tiden fremover. Etter fusjonen vil ha positiv drift i selskapet, en god kundebase og omfattende teknisk kompetanse, sier daglig leder Arne Aarnes i Briiz AS – som er det overtagende selskap. Aarnes mener det nye selskapet vil være Norges mest attraktive – både for kunder og investorer. - Våre avtaler og størrelse gjør at vi vil kunne tilby markedets rimeligste og beste IP telefoni-tjenester. Det er heller ingen hemmelighet at vi gjerne vil ha flere medeiere med på laget. Det er ingen tvil om at vi nå er Norges mest attraktive investeringsobjekt innen telecombransjen, sier Aarnes, som også avslører planer om spennende lanseringer og samarbeidspartnere i Europa i nær fremtid. De to organisasjonene vil raskt bli samordnet. En ny markedskampanje for Briiz24 skal lanseres både på tv, radio og internett. Videre vil store synergieffekter tas ut både teknisk, på kundesupport og administrativt. Det nye selskapet vil ha over 30 ansatte. - Jeg er svært glad for at vi har funnet sammen med Briiz, og jeg mener dette er en viktig milepæl i det norske IP-markedet. Både kunder og ansatte vil oppleve dette som svært positivt, sier adm. dir. Arne Evensen i IP24 – som fortsetter som viseadministrerende i det nye selskapet. Briiz24 vil selges gjennom Expert-kjeden, og via internett. For ytterligere informasjon: Adm. dir. Arne Aarnes Tel: 928 55 855 Email: arne@briiz.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no