BWG Homes ordreinngang februar 2009

Report this content

Sammenlignet med forrige måned (januar 2009) økte BWG Homes ASA sin netto ordreinngang med 53,9 prosent, segment Norge økte med 64,9 prosent og segment Sverige økte med 45,6 prosent (sammenligningstall i SEK for segment Sverige).

Samlet netto ordreinngang per februar 2009:
BWG Homes ASA: NOK 424,2 millioner, ned 25,0 prosent, Segment Norge: NOK 270,5 millioner, ned 2,4 prosent, Segment Sverige: NOK 153,7 millioner, ned 46,7 prosent.

Se også oversikt per måned på http://www.bwghomes.no/no/Investor-Relations/Finansiell-info/Ordreinngang/ og vedlagte grafiske oversikt "Ordreinngang per måned" fra 2006 til dato.

Konsernsjef Lars Nilsen, tel: +47 23 24 60 00,
Finansdirektør Arnt Eriksen, tel: +47 23 24 60 37, +47 922 14 625.

BWG Homes utvikler, selger og bygger boliger i Norden. Konsernet eier i dag merkevarene Block Watne og Hetlandhus i Norge, Myresjöhus og SmålandsVillan i Sverige. BWG Homes leverer årlig over 2 000 nye boliger gjennom egne boligprosjekter og til kunder med egen tomt. BWG Homes har 965 ansatte. Proforma omsetning i 2007 var på vel 3,2 milliarder kroner.