Byggmax skal gjøre John Brungot til en handyman

Komikeren John Brungot, kjent fra blant annet “Torsdag kveld fra Nydalen”, har kjøpt et landsted som han skal pusse opp. For å få til dette får han hjelp av Byggmax. Det hele filmes og blir en miniserie på byggmax.no.

- Vi ønsker at alle skal ha råd og mulighet til å gjennomføre sine byggeprosjekter, men vi vet også at det ikke alltid er like lett. Derfor er vi glade for å kunne hjelpe John på reisen mot å bli mer handy, sier Sanna Westman, markedssjef i Byggmax.

Brungot får hjelp av byggeinstruksjoner og personalet i Byggmax for å lykkes med sine prosjekter - med varierende resultat.

- Vi håper at folk skal se på filmene og tenke at “kan han, så kan jeg”. Alle kan bli hjemmefiksere med litt hjelp fra oss. Om vi bare får en person til å sette i gang med det prosjektet de alltid har drømt om, så har vi lykkes, sier Sanna Westman.

De første filmene publiseres i dag på byggmax.no.

Mye for pengene

Byggmax selger byggevarer for alle hjemmets prosjekter. Trevirke, gulv, gips, sement, vinduer, dører og maling som passer for alle hjemmefiksere uansett nivå. Byggmax vil at alle skal ha råd og mulighet til å realisere sine byggedrømmer. Utover de fysiske butikkene er det en svært populær nettbutikk på byggmax.no – med et omfattende sortiment og levering direkte til døren.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:

Sanna Westman, Head of Marketing Byggmax
Tel: +4676-119 00 91
E-post: sanna.westman@byggmax.se

Byggmax er bestående av Byggmax, Skånska Byggvaror og Buildor. Konsernet hadde en omsetning på 5,3 milliarder svenske kroner i 2017 og Byggmax Konsernet er notert på Nasdaq siden i 2010. Byggmax ble først etablert i 1993 og har for tiden med 100 butikker i Sverige, 40 butikker i Norge og 11 i Finland. På Byggmax hjemmeside finnes hele sortimentet tilgjengelig, samt et omfattende utvalg bestillingssortiment. Siden begynnelsen har Byggmax forretningside vært å være det beste og billigste alternativ for forbrukerne som ønsker å kjøpe byggevarer med av god kvalitet. Byggmax har et drive-in system i alle sine butikker, slik at kundene kan ta bilen og losse sine varer direkte Dette gjør det enkelt og effektivt for kundene å handle, spesielt tyngre byggevarer.

Tags: