Byggmax velger holdbarhet fremfor Black Friday-rabatter

Byggmax velger å ikke ha spesielle rabatter under årets store kjøpehelg, Black Friday. I stedet fokuserer byggevarehuset på langsiktighet og gir tips om hvordan man forlenger holdbarheten på sine gulv.

– Vår forretningsidé bygger på å tilby best mulig pris, alle dager i uken. Derfor kommer vi ikke til å ha noen særskilte tilbud for Black Friday. Vi vil gi alle hjemmefiksere sjansen til å virkeliggjøre side drømmeprosjekter i løpet av alle årets dager og jobber derfor langsiktig med å holde prisene nede, sier Sanna Westman, markedssjef i Byggmax.

Byggmax velger i stedet å fokusere på holdbarhet og oppmuntrer kundene til å ta vare på det man har hjemme.

– Vi vil minne om verdien i det å ta vare på det vi allerede har. Med riktig kunnskap får du dine ting til å holde lenger, og det vinner både lommeboken og miljøet på, sier Westman.

– I år vil vi derfor gi ekstra mye kjærlighet til våre gulv. Vi byr på tips og råd om hvordan vi skal ta vare på dem slik at de lever lenger, avslutter Westman.

Mye for pengene

Byggmax selger byggevarer for alle hjemmets prosjekter. Trevirke, gulv, gips, sement, vinduer, dører og maling som passer for alle hjemmefiksere uansett nivå. Byggmax vil at alle skal ha råd og mulighet til å realisere sine byggedrømmer. Utover de fysiske butikkene er det en svært populær nettbutikk på byggmax.no – med et omfattende sortiment og levering direkte til døren.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:

Sanna Westman, Markedssjef
Mobil: +46 76-119 00 91
E-mail: sanna.westman@byggmax.se

Byggmax er bestående av Byggmax, Skånska Byggvaror og Buildor. Konsernet hadde en omsetning på 5,1 milliarder svenske kroner i 2018 og Byggmax Konsernet er notert på Nasdaq siden i 2010. Byggmax ble først etablert i 1993 og har for tiden med 109 butikker i Sverige, 42 butikker i Norge og 11 i Finland. På Byggmax hjemmeside finnes hele sortimentet tilgjengelig, samt et omfattende utvalg bestillingssortiment. Siden begynnelsen har Byggmax forretningside vært å være det beste og billigste alternativ for forbrukerne som ønsker å kjøpe byggevarer med av god kvalitet. Byggmax har et drive-in system i alle sine butikker, slik at kundene kan ta bilen og losse sine varer direkte Dette gjør det enkelt og effektivt for kundene å handle, spesielt tyngre byggevarer.

Tags: