Garantert topplassering

Report this content

Topplassering på de viktigste søkemotorene regnes som svært vanskelig å oppnå. Nå er du garantert dette, eller pengene tilbake. Internetfirmaet Bysant tilbyr kurs i hvordan markedsføre seg på nett og med kurset følger en frisk garanti om topplassering på søkemotorene. Får du ikke en slik plassering får du tilbake de 1900 kronene du betalte i kurspenger. Kurset finner sted onsdag 10.05, kl 0900 - 1300 på Coloseum kino i Oslo. Frisk garanti og rimelig pris burde gi "stinn brakke". Påmelding via www.bysant.no.

Kurset omfatter følgende: Vurdere gode og dårlige annonseringskanaler Internett er den annonsekanalen som øker mest. Men det er en flom av tilbud der ute og alle er ikke like gode og effektive. Vi vil gå gjennom en del av mulighetene og sette opp en del kriteria for valg av kanal. Vi ser på gode alternativ og dårlige alternativ slik at en står bedre rustet når annonseselgerne banker på døren. Mangedoble antall besøkende til websiden din Vi går gjennom valg av søkeord og en del grunnleggende teknikker for å optimalisere websiden i forhold til søkemotorene. Men vi legger hovedvekt på hvordan du mest effektivt kan utnytte annonsemulighetene som ligger i søkemotorene, Google, MSN, Sesam, ABC søk etc. Identifisere de besøkende og konvertere dem til kunder De fleste opplever at det er bare et fåtall av de besøkende som virkelig henvender seg til deg i form av en telefon eller mail etter å ha besøkt websiden din. Hvor ble det av de 98% andre?? Vi vil presentere en teknikk for å identifisere de besøkende slik at du kan kontakte dem og kanskje få dem som kunde. Øke kundelojaliteten ved hjelp av internett Hvordan bygge kundelojalitet når konkurrentene kun er et tastetrykk unna? Vi vil presentere en del teknikker og ideer for hvordan en på tross av konkurrentnærheten med enkle midler kan forbedre kundelojaliteten. Granti: Vi gir deg pengene tilbake om du ikke oppnår topplassering på de viktigste søkemotorene!