Eksklusiv BVLGARI-kampanje på shopping-nettstedet Campadre.com

I én uke har du mulighet til å handle utvalgte smykker fra Bulgari opptil 50 % under ordinær pris. Det er shopping-nettstedet Campadre.com som selger utvalgte smykker fra de allerede klassiske kolleksjonene Bulgari-Bvlgari, Bvlgari Partentesi Collection og New Parentesi Collection.

Onsdag 5. august kl. 12.00 starter en kampanje på Campadre.com med spesielt utvalgte smykker fra Bulgari til priser langt under de ordinære. Smykkene som inngår i kampanjen er i 18 karats hvitt og rødt gull med diskret gravyr, noe som er typisk for Bulgari-Bvgari kolleksjonen og Partentesi-kolleksjonene. — Bulgari har vært ledende innen den italienske stilen for luksuriøse smykker i over et århundre. Vi er stolte over å kunne tilby våre medlemmer Bulgari-smykker fra så klassiske kolleksjoner, sier Campadres daglige leder Krister Mossberg. For å delta i kampanjen bør man være rask — det er bare et begrenset antall smykker og kampanjen pågår bare frem til den 12. august. For å delta i kampanjene på Campadre må man også være medlem. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset. På onsdag starter også kampanjer med blant annet Roberto Cavalli og Smirk. Besøk Campadre på www.campadre.com. For å få mer informasjon og for pressepålogging, vennligst kontat: Krister Mossberg, CIO Campadre Tlf.: 0768-28 28 99, e-post: krister@campadre.com Emilie Thorsén, presseansvarlig i Campadre Tlf.: 0739-60 06 31, e-post: emilie@campadre.com

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.