Ettertraktede klesmerker for barn opp til 70 % under butikkpris

Akkurat nå er det tema ”Barneklær” på shoppingsamfunnet Campadre. Du finner klær til barn fra artige merker som Newfacts, Moonkids, Rockefella og Claire Kids. Klærne tilbys til 50 prosent under ordinære priser, men det handler om å være rask. Kampanjene holder kun på et fåtall dager.

Tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer - det er konseptet som siden juni i år har skapt suksess i Skandinavien. Ettertraktede varemerker innen klær, tilbehør og hjemmeinredning tilbys til priser langt under butikkenes på Skandinaviens første shoppingsamfunn Campadre. I den kommende uka starter flere kampanjer med klær for barn, både for små jenter og gutter. I dag tirsdag 18. november åpner blant annet en kampanje med kule rockeinspirerte plagg fra det svenske merket Rockefella. Fra og med i dag finner du til og med genser, skjørt og andre plagg i fine farger og mønster fra det danske merket Claire Kids. Flere merker på Campadre i uka er danske Newfacts med gutteklær og kule retro-klær fra Moonkids. For å ta del i kampanjen må du være medlem på Campadre. Det er gratis å være medlem, men antall medlemskap er begrenset. Besøk Campadre på http://www.campadre.no/home/. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/