Klær til mamma, barn og baby på shoppingsamfunnet Campadre.com

Akkurat nå finner du klær til både baby, barn og mamma fra det populære klesmerket Lundmyr of Sweden på Campadre.com. Kampanjen pågår i fem dager med priser langt under de ordinære.

I kampanjen inngår både klær for mamma og barn. Blant annet finner du Lundmyr of Swedens populære loungesett som passer både under graviditeten og etterpå, med matchede sett til baby. Lundmyr of Sweden ble startet i 2004 av Mia Lundmyr, når hun oppdaget at det manglet klær for babyer som ikke var lyseblå eller rosa. I 2009 så ble Lundmyr og Sweden også lansert i Norge og Danmark samt USA, Canada, Holland og Italia. Klærne lages hovedsakelig av økologisk bomull og produktene blir fabrikert av leverandøren som følger menneskerettigheter og utenlandske lover. Campadre er Norges første shoppingsamfunn. Kampanjene på e-handelssiden er kun åpne for medlemmer og pågår kun i ett par dager. Å bli medlem er gratis, men antall medlemskap er begrenset. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/ For å få mer informasjon og for pressepålogging, vennligst kontat: Krister Mossberg, CEO Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 51, e-post: krister@campadre.com Emilie Thorsén, presseansvarlig i Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 56, e-post: emilie@campadre.com Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 170 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.