Nytt shoppingkonsept tilbyr eksklusive varemerker - kun for medlemmer

I Europa har en ny shoppingform etablert seg de siste årene - å handle eksklusive varemerker via shoppingsamfunn som kun er åpne for medlemmer. Nå har trenden kommet til Norge. På Skandinavias første shoppingsamfunn Campadre.no finner du akkurat nå kampanjer fra blant annet Pepe Jeans, Lexington, Esprit og Calvin Klein – til medlemspriser langt under butikkenes.

Ved å kun selge i løpet av tidsbegrensede kampanjer på Internett så kan Campadre tilby opp til 70 prosent under ordinære priser på ledende varemerker innen mote, innredning, tilbehør og produkter for hjemmet. – Medlemsbaserte shoppingsamfunn er en av de raskest voksende trendene i dag i Europa. Vi gir våre medlemmer tilgang til eksklusive varemerker og produkter til veldig gode priser, sier Krister Mossberg, administrerende direktør og grunnlegger av Campadre. Klokka 12.00 hver dag starter nye kampanjer. Denne uka åpner kampanjer fra kjente varemerker som Pepe Jeans og Lexington. Kampanjene holder på kun i løpet av et par dager og der er bare medlemmer som kan ta fordel av tilbudene. Det er gratis å være medlem, men antall medlemskap er begrenset. – For varemerkene så betyr konseptet raskt salg i en lukket målgruppe og god markedsføring i et medlemsbasert miljø, sier Krister Mossberg, administrerende direktør og grunnlegger av Campadre. Campadre har som første foretak brakt shoppingkonseptet til Skandinavia og har i dag 200 000 medlemmer i Norge, Finland, Danmark og Sverige. Medlemsbaserte shoppingsider kommer opprinnelig fra Europa hvor shoppingtrenden har eksplodert i de siste årene. Et eksempel er spanske BuyVIP, www.buyvip.com, som startet i 2006 og har nå over 4,4 millioner medlemmer i fem ulike europeiske land. Besøk Campadre på www.campadre.no. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/