Odd Molly hos Campadre.com

På mandag den 5. oktober kl 12.00 åpner en kampanje med spesielt utvalgte plagg fra Odd Molly på Campadre. Topper og kjoler med unik karakter til priser langt under butikkenes. For å ta del i kampanjen bør man være raskt ute - kampanjene på Campadre holder kun på et par dager.

Tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer - det er konseptet som siden februar i år har skapt stor suksess i Skandinavia. I løpet av et fåtall dager tilbys nå eksklusivt utvalgte plagg fra Odd Mollys kolleksjoner på Campadre.com med opp til 60 prosent under ordinære priser. Svenske Odd Molly er kjent for å være et kjepphøyt merke med en egen stil og karakter for alle plaggene. For å ta del i kampanjen må du være medlem på siden, ettersom Campadre er en medlemsbasert side. Medlemskapet er kostnadsfritt og innebærer ingen forpliktelser. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/