Shopp Gucci og Costume National for opp til 70 %

Shopp luksusvaremerker opp til 70 % under ordinære priser. Høres det utrolig ut? Det er det ikke. Det er medlemssiden Campadre som nå innleder flere kampanjer hvor du kan handle lommebøker, annet tilbehør og mote fra toppmerker som Gucci, Prada og Costume National til priser langt under de ordinære. For å handle må du være medlem, hvilket er gratis - men antall medlemmer er begrenset.

Først ut er lommebøker og tilbehør fra Gucci, som fra og med onsdag 3. mars og selges til 40-70 % under ordinære priser. Det handler om å svare raskt, kampanjen pågår i 24 timer og antall planleggingsbøker er begrenset. Torsdag 4. mars kl. 12.00 er det tid for Prada og uka deretter åpner Costume National med mote på Campadre. For den innredningsinteressert kan det være verdt å ta en titt på kampanjen med Designers Guilt som starter nå på fredag. Campadre er Sveriges første ”Private Shopping Club”. Trenden med shoppingsider kun åpne for medlemmer kommer fra Europa og har i løpet av de siste årene blitt en suksess i land som Frankrike, Storbritannia, Italia og USA. Besøk Campadre på www.campadre.no. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/