Sesongavslutning i Tippeligaen på CANAL+: Aalesund - Bryne

Report this content

Sesongavslutning i Tippeligaen på CANAL+: Aalesund - Bryne Førstkommende lørdag er det sesongavslutning i Tippeligaen, og CANAL+ er på plass og viser direkte fra Kråmyra Stadion. Det er mye som ikke er avgjort, det er fortsatt kamp om medaljeplasser og hvem som får "bli" i bunnen. "CANAL+ var den første tv-kanalen som viste Tippeligakamp fra Kråmyra, og dette kan også bli den siste.... (rent statistisk sett)........?. Aalesund har virkelig satt farge på Tippeligaen, med sitt trofaste og fotballentusiastiske publikum - og vi gleder oss til lørdagens finale", sier Dag Solheim, programleder og redaktør for Tippeligaen på CANAL+. Lørdag 1. november, kl. 12.45 - er det klart for bunnoppgjør på Kråmyra Stadion; Aalesund - Bryne. Kommentatorer er Øyvind Alsaker og Erland Johnsen (ekspert). Dag Solheim er programleder i lørdagens studiosending. Sesongavslutningen i Tippeligaen på CANAL+: Lørdag 1/11 12.45 Tippeligaen, studio før kamp 13.00 Aalesund - Bryne Kommentator: Øyvind Alsaker og Erland Johnsen. 14.50 Tippeligaen, sluttresultater og tabellen. Gjester i studio, diskusjoner og evaluering av sesongen. (studiosending frem til avspark Leeds - Arsenal kl. 16.00) Kampene lørdag 1/11 (26. runde), samtlige med avspark kl. 13.00: Aalesund - Bryne, Brann - Vålerenga, Lyn - Lillestrøm, Odd Grenland - Bodø/Glimt, Rosenborg - Tromsø, Sogndal - Molde, Viking - Stabæk For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Nina Engh, tlf. 22 93 94 15 eller mobil: 916 05 816. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00980/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00980/wkr0002.pdf