Arne Oen til nordisk lederstilling

Arne Oen til nordisk lederstilling Administrerende direktør i Cap Gemini Norge AS gjennom 12 år, Arne Oen, tar over det nordiske ansvaret for utvikling av Cap Gemini strategiske partnerrelasjoner. Utviklingen av partnersamarbeidet er et av de viktigste strategiske satsingsområdene for å ta posisjonen som et ledende kompetansemiljø innen E-business. - For å skape håndfaste resultater av den sterke posisjonen vi er i ferd med å innta som kompetansemiljø innen «den nye økonomien», må viktige partnersamarbeid som inngås internasjonalt følges grundig opp også i de enkelte regioner og divisjoner. Det må tenkes globalt og handles lokalt, sier Arne Oen. Oen vil ta fatt på den nye oppgaven så snart den nye lederen er operativ i Norge. - Sterk relasjonsbygger - Arne har gjort en formidabel innsats med oppbyggingen av Cap Gemini i Norge gjennom 12 år. Vi ser frem til å kunne nyte godt av hans kunnskap og erfaring på nordisk nivå. Ikke minst tror jeg Arnes evne til relasjonsbygging vil representere en betydelig styrke i den oppgaven han nå tar fatt på, sier VD for Cap Gemini i Norden, Anders Skarin i en kommentar. Jan Erik Karlsson, som vil etterfølge Arne Oen som admistrerende direktør i Cap Gemini Norge AS, har vært sentral i Cap Gemini i tyve år, senest som leder for Cap Geminis nordiske salg og tjenesteutvikling. Før det var han divisjonsdirektør for Cap Geminis divisjon Stockholm, den største divisjonen i Norden. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT01030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT01030/wkr0002.pdf