Cap Gemini Ernst &Young fokuserer virksomheten

Cap Gemini Ernst &Young fokuserer virksomheten Cap Gemini Ernst & Young (CGE&Y) fokuserer sterkere på Management Consulting og justerer organisasjonen. Selskapet, som er et resultat av fusjonen mellom Cap Gemini, Ernst & Young Consulting og Gemini Consulting, samler sine konsulent og IT-miljø i færre enheter. 20 - 30 ansatte vil som følge av denne justeringen tilbys hjelp til å finne seg arbeid utenfor CGE&Y. -- Vi ser en økt etterspørsel etter tjenester og løsninger som fører til reell resultatforbedring for våre kunder. Dette gjelder innen prosessforbedring så vel som for IT-løsninger og outsourcing. Vi fokuserer derfor organisasjonen vår mot disse behovene og slår sammen overlappende kompetanseområder, sier administrerende direktør i Cap Gemini Ernst & Young, Walter Qvam. Denne pressemeldingen ligger også på http://www.newsonline.no/cgey For ytterligere informasjon, kontakt administrerende direktør Walter Qvam på telefon 905 25 226. Oslo, 28. mai 2001 Kontaktperson: Walter Qvam, telefon (+47) 24 12 80 00, mobil (+47) 905 25 226 http://no.cgey.com ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/28/20031028BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/28/20031028BIT00520/wkr0002.pdf