Fortsatt vekst for Technopolis sammen med Caverion

Technopolis og Caverion fortsetter å vokse internasjonalt – nå med sikte på å gi en sterk brukeropplevelse på campus i Stockholm. Technopolis, en delt arbeidsplassekspert i Norden, har ved nylige oppkjøp av Kista Campus i Stockholm styrket sin posisjon i det svenske eiendomsmarkedet. I Norge er selskapet mest kjent for Technopolis Fornebu.

– Med dette oppkjøpet fortsetter Technopolis å ekspandere inn i nye markeder. Vår vekst støttes av Caverion, som har en nøkkelrolle i å sikre en uniformert tjenesteleveranse av høy kvalitet, brukertilfredshet og utmerkede forhold ved våre campuser i de nordiske landene, inkludert det nye Stockholm campus. Vi er glade for å ha Caverion ved vår side på denne reisen, sier Kari Kokkonen, eiendomssjef i Technopolis.
Inkludert den nye Stockholm-campus, dekker Technopolis og Caverions partnerskap ni Technopolis-campuser, lokalisert i Sverige, Finland og Norge. I tillegg til tekniske vedlikeholdstjenester er samarbeidet nylig utvidet til å omfatte store investeringsprosjekter. Caverion leverer for eksempel Caverion Automation for Buildings på Technopolis Gothenborg campus i Sverige. Et lignende Sentral Driftskontroll-prosjekt gjennomføres for campus Technopolis i Oslo.
– Vi er alltid glade for å vokse med våre langsiktige kunder på nye lokasjoner og kompetanseområder. Med Technopolis deler vi den samme lidenskapen for utmerket brukeropplevelse og utvikling av smarte og bærekraftige løsninger for å møte og forutse fremtidige behov til anleggsbrukere, sier Daniel Tabermann, visepresident for internasjonalt salg og nøkkelkontoer i Caverion.
Technopolis tilbyr fleksible og effektive kontorlokaler kombinert med relaterte tjenester. For øyeblikket tilbyr Technopolis en arbeidsbase for 1 400 bedrifter.

Daniel Tabermann, Vice President, International Sales & Key Accounts, Caverion,
tlf. +358 40 193 1094, Daniel.tabermann@caverion.com

Livene våre formes av alt det vi bygger rundt oss. Vi er fagfolk med kunnskap, nysgjerrighet og erfaring som forstår hvordan teknologien påvirker samfunnet og måten vi lever og jobber på – være seg sykehus, barnehager, skoler, butikker, restauranter, boliger eller kontorbygg. Ved å skape smarte og bærekraftige bygg og byer, sikrer vi produktivitet og trivsel for mennesker, der de jobber, lever og reiser.