Chilimobil kutter prisene i Norden og EU med opptil 80 %

Report this content

Chilimobil vil fra og med 1.juli kutte prisene i Norden og EU med opptil 80%. Dette er tidenes reduksjon og gjør kontantkort til det beste alternativet også når man er på ferie i utlandet. De nye prisene gjelder bruk i Norden og EU samt flere land i resten av verden. Prisene er også langt lavere enn de standardiserte prisene i EU. Vi ser at våre kunder spesielt etterspør billigere priser på surfing på mobilen - dette gjør vi derfor noe med.

«Nok er nok. På tide at kontantkort også blir det billigste alternative når man er på reise. Vi kjemper for at det alltid skal lønne seg å betale på forhånd og at alle skal få de samme fordelene selv uten å måtte betale høye månedsavgifter.

Kontantkort er billig og trygt å bruke på ferie og vil aldri gi overraskelser i etterkant, sier markedsdirektør i Chilimobil Lars Ryen Mill»

Prisreduksjonen gjelder alle eksisterende og nye kunder og endringen skjer automatisk.

Her er de nye prisene fra Chilimobil i Norden og EU.

Gammel pris Ny pris
Data per mb 7,69 1,59
Tale per min 2,99 1,99
SMS per stk 0,99 0,69

Øvrige land utenfor EU publiseres på chilimobil.no 1.juli. For prissammenligning se faktaboksen under.

«Pakk badebuksene, solkremen og smarttelefonen - nyt sommeren, sier markedsdirektør Lars Ryen Mill

Chilimobil ble lansert 17.april 2012 og er Norges eneste uavhengige lavprisaktør. Vårt mål er å gjøre kontantkort til det billigste og beste alternativet for mobiltelefoni i Norge og i utlandet.

Chilimobil er tilgjengelig i Narvesen, 7-eleven, Shell 7-eleven, ICA, Rimi, MIX-kioskene og en rekke uavhengige butikker over hele Norge. Bak det nystartede selskapet står blant annet tidligere toppsjef i Telenor Mobil, Ingvild Myhre, tidligere produktdirektør i Netcom, Harald Bøyum, tidligere daglig leder i Lebara, Rune Blytt, tidligere kommersiell sjef i Netcom, Lars Ryen Mill og Egil Skibenes, tidligere gründer av Network Norway og ID-gruppen.

Kontantkort skal alltid lønne seg og oversikten under viser en prissammenligning for mobildata med de beste abonnementene fra konkurrentene våre. Oversikten er oppdatert 16.juni 2013.

Prissammenligning – eksempel mobildata (i EU)

Data Chilimobil NetCom Chess Telenor Onecall Mycall
Pris pr MB 1,59 6,50 4,99 4,23 2,50 5,00

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Rune Blytt (Økonomidirektør) tlf 990 00 096
Lars Ryen Mill (Markedsdirektør) tlf 932 24 044