Ny analysesjef i Observer

Ny analysesjef i Observer Irene Øen (34) er ansatt som ny leder for forretningsområdet Omverden Analyse og Rådgivning i Observer Norge AS, med ansvar for blant annet videreutvikling av Observers tjenester innen medieanalyse. - Jeg ser det som en spennende utfordring å skulle lede Norges største analyseavdeling innen medieanalyse. Dette er i dag en avdeling som består av 10 svært erfarne og kompetente medieanalytikere. Prioriteringene våre framover vil være på fortsatt videreutvikling av våre kvantitative og kvalitative analysetjenester, med et økt fokus på vårt tilbud av rådgivende tjenester. Irene kommer fra en stilling som Senior Rådgiver i Intéra ResearchLab, og har tidligere jobbet i TNS Australia og TNS Gallup Norge. Irene er utdannet Cand. Merc. (siviløkonom med høyere avdeling) ved Norges Handelshøyskole, med spesialisering i informasjonsledelse og samfunnsvitenskaplige metoder. For ytterligere info: Analysesjef Irene Øen Dir: 23 00 25 41 mobil: 95 16 88 50 irene.oen@observer.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/28/20040928BIT21520/wkr0010.gif Bilde