OBSERVER SKIFTER NAVN TIL CISION

PRESSEMELDING
Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og har ca. 20 000 aksjeeiere.

Oslo, Norge, 2. April, 2007

OBSERVER SKIFTER NAVN TIL CISION
Hele den globale organisasjonen deler nå samme identitet og et felles navn.
Observergruppen, den ledende globale tilbyderen av mediedatabaser, medieovervåking og analysetjenester, annonserer i dag en re-branding av hele den globale organisasjonen under et felles navn, Cision.
Fra tidligere å ha operert under ti ulike navn, vil navneendringen ytterligere underbygge den unike styrken av en samlet organisasjon på tvers av regionene og samtidig tydeliggjøre selskapets posisjon som global leder med forpliktelse om internasjonalt integrerte leveranser til våre kunder.
”Lokale og internasjonale organisasjoner øker stadig sin bevissthet om betydningen et sterkt voksende medielandskap har for utvikling av firmaets omdømme og de globale mediestrategier som legges,” sier Niklas Flyborg, President og CEO i Cision. “Vår nye merkevare og navnendring er svært viktig ettersom det vil gi våre kunder et samlet grensesnitt til vårt brede spekter av integrerte produkter og tjenester. Med dette vil profesjonelle aktører innen kommunikasjonsbransjen få den nødvendige kunnskap og innsikt knyttet til deres forretningsstrategi.”
“Våre kunder vil også i framtiden motta den kvalitet og service som de forventer å få fra et selskap de kjenner som teknologisk avansert markedsleder, ” uttaler Claus Bretton-Meyer, Regional Director of Cision Northern Europe. “Vi er nå mer enn noen gang i stand til å tilby denne kvaliteten og et høyt servicenivå globalt, uansett hvor i verden våre kunder opererer.”
Cision Norge AS, tidligere Observer Norge AS
For å lese mer om Cision, besøk våre hjemmesider på www.cision.com.
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Niklas Flyborg, President & CEO, telefon: +46 8 507 410 10
e-post: niklas.flyborg@cision.com

Om Cision AB:
Cision hjelper våre kunder til å ta velfunderte beslutninger gjennom integrerte tjenester og tekniske løsninger for reputation and campaign management, medieovervåking og research av mediekontakter. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og har ca. 20 000 aksjeeiere. Selskapet har cirka 2 700 ansatte og hadde en omsetning SEK 1,9 milliarder I 2006. Cision er lokalisert med egne kontorer i USA, Storbritannia, Sverige, Canada, Tyskland, Norway, Finland, Danmark, Portugal og Litauen.
Informasjonen er sendt gjennom Cision http://newsroom.cision.com