WILH. WILHELMSEN TIL OBSERVER

28. oktober 2005 WILH. WILHELMSEN TIL OBSERVER Wilh. Wilhelmsen ASA har valgt medieanalyseselskapet Observer Norge AS som leverandør av medieovervåking. Kontrakten har foreløpig varighet på ett år, og ble vunnet av Observer Norge i konkurranse med flere leverandører. Wilh. Wilhelmsen er en ledende internasjonal leverandør av maritime servicetjenester, med 382 kontorer i 72 land. Observer Norge skal levere portal med norsk og internasjonal medieovervåking. Wilh. Wilhelmsen ASA: Den maritime gruppen Wilh. Wilhelmsen er en ledende internasjonal leverandør av maritime servicetjenester. Konsernet har rundt 13 250 ansatte og sysselsetter cirka 21 000 medarbeidere når deleide selskaper inkluderes. WW har 382 kontorer i 72 land. Se: www.ww-group.com Observergruppen er verdens ledende innen mediedatabaser, distribusjon av informasjon til mediene, medieovervåking og analyse. Observer Norge AS er en del av Observergruppen, som er notert på Stockholmsbørsen. Observergruppen har til sammen 2500 ansatte og omsetter for 1,5 milliarder kroner på årsbasis. Observer finnes for øyeblikket i 13 land i Europa og Nord Amerika. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no