Cision lanserer applikasjon for Apple iPhone

- I november ble CisionWire lansert som en e-handels plass og allerede under første måneden fikk vi inn over 100 registrerte kunder. Som vi sa da var jo det her bare begynnelsen. Nå har vi utviklet en iPhone applikasjon for CisionWire globalt. Vi vil hjelpe våre kunder med å øke synligheten av sin informasjon, hvilket vi gjør best via å tilgjengligjøre informasjonen på de riktige plassene, og på de stedene som leserne ønsker. Vi ser en trend på at flere besøkende kommer fra mobile plattformer. Dette er bakgrunnen for at vi nå utvikler en iPhone applikasjon som er en del av vår fremtidige strategi som bygger på at allmennheten skal kunne ta del i våre produkter og tjenester i de seneste applikasjonene og kanalene, sier Magnus Thell, VD Cision Skandinavia. Applikasjonen skal presentere nyhetsoppdateringer på en måte som gjør det enkelt for leseren å ta del i den presseinformasjonen som publiseres på CisionWire gjennom sin mobil. Applikasjonen lanseres dessuten globalt og kommer i starten til å være tilgjengelig for følgende språk: dansk, engelsk, finsk, norsk, svensk og tysk. iPhone er en bra mobil plattform som er enormt populær på markedet akkurat nå og dessuten forventes den å vokse i raskt tempo innen den nærmeste framtid. Cision velger derfor å først lansere applikasjonen for iPhone, men titter allerede på andre mobile plattformer der lignende løsninger er mulige. - Vi har skapt en brukervennlig applikasjon som er gratis der du har mulighet til å legge til forretningssnyheter som favoritter og dessuten dele interessante nyheter med andre. De største fordelene er at du får ferske nyheter på minuttet, direkte til din iPhone. Vi lanserer nå en førsta versjon av applikasjonen og planene er å forbedre og utvikle CisionWire for iPhone og andre mobile plattformer i løpet av våren, sier Magnus Thell. Applikasjonen planlegges å bli tilgjengelig for allmennheten i Apple Store i begynnelsen av 2010. For mer informasjon, vennligst kontakt:

Tags: