Cision lanserer et nytt verktøy for pressetjenester

En raskere, penere og enklere måte å sende ut pressemeldinger på.

Idag lanserer Cision en ny versjon av distribusjonsverktøyet Connect. Nye Connect har fått et helt nytt design og gir kommunikatører følgende nye funksjoner for utsendelse av pressemeldinger.

• Forbedret HTML-editor som muliggjør bilde- og tabellhåndtering direkte i pressemeldingens brødtekst

• Statistikkrapporter som viser trafikk i deres presserom på CisionWire
  • E-mail tracker som viser åpningsprosenten for e-post
  • Språkhåndtering for utsendelser på flere språk
  • Analyse av teksten som du legger inn der du automatisk får foreslåtte nøkkelord. Denne funksjonen er utviklet i samarbeid med tekstanalyseforetaket Saplo.

-       Den nye versjonen av tjenesten vår for utsendelse av pressemeldinger er nok en del i en større satsning som Cision gjør der vi fornyer og forbedrer hele produktsortimentet. I høst venter en ny lansering av større kaliber der vi i prinsippet fornyer alle våre verktøy. Men allerede idag kan våre kunder se fram til å arbeide i et raskere, penere og betydelig enklere verktøy for å sende ut pressemeldinger sier Magnus Thell, VD Cision Skandinavia.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Magnus Thell, VD
E-post: magnus.thell@cision.com
Linnégatan 87A
Telefon: 0046 8 507 410 00

Cision skaper forutsetninger for at selskap og organisasjoner kan ta bedre beslutninger og nå bedre resultat gjennom plattformen CisionPoint, som tilbyr tjenester for kommunikasjons- og PR-ansvarlige. CisionPoint ble i 2009 vinner av CODiE Award i klassen Best Online News Service av Software, tildelt av Information Industry Association (SIIA). Med lokal ekspertise og global rekkevidde leverer Cision Cision relevant medieinformasjon, distribusjonstjenester tilpasset forskjellige målgrupper, medieovervåkning og kvalifiserte analyser. Cision har kontor i Europa, Nord–amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbörsen og omsatte for 1.5 milliarder i 2009. Denne pressemeldingen finnes også på www.cision.no

Tags: