Cision lanserer ny tjeneste for enkel håndtering av presserom: Sync

Cision presenterer idag en av høstens nye tjenester, Sync. Med tjenesten kan bedrifter og organisasjoner reflektere sitt presserom på nyhetsportalen CisionWire til sin egen hjemmeside. Det innebærer at all publisering på CisionWire automatisk vises direkte selv på sin egen hjemmeside, inkludert alle fuksjoner som presserommet har. Dermed slipper man å oppdatere og vedlikeholde ens separat presseside.

-Vi vet at kommunikatører idag har mer å gjøre, og at de vil vedlikeholde og oppdatere informasjon i flere kanaler, sier Annica Sandberg, Markedssjef på Cision. Vi strever derfor etter å skape og utvikle tjenester som vedlikeholder våre kunders hverdag. Gjennom Sync sparer man tid og kan bruke ressurser på annet en dobbel publisering, sier Annica Sandberg.

Sync gir en vedlikeholdsfri funksjoner på hjemsiden, som oppdateres automatisk med alle postforsendelser, bilder og kontaktinformasjon som publiseres på CisionWire. Alle funksjoner som fins i bedriftens presserom på CisionWire følger med, som blant annet deling funksjoner, sitat, bildebank, eksterne strømmer, mulighet til å abonnere og følge bedrifter på Twitter, Facebook med mere.

Pressesiden designes helt enkelt etter bedriftens egen grafiske profil og administreres enkelt i PR-verktøyet CisionPoint. Se her hvordan Cision og Sveriges kommunikatører bruker Sync.

CisionWire er Sveriges ledende nyhetsportal for næringslivsnyheter. Her publiserer Cisions kunder sine pressemedlinger og får en samla plattform for sine pressemeldinger, bilder og kontaktinformasjon til presseansvarlige. Alle nyheter som publiseres på portalen søkmotoroptimeres og blir synlige i Google News.

For spørsmål, vennligst kontakt:
Alexander Mason, Sales & Marketing Director Cision Scandinavia, tlf:  46 8507 410 00

Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle momenter i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsbyggere til å nå ut med sine budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier og evaluere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsledere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision har kontorer i Europa, Nord–Amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte for omtrent 1.0 milliarder i 2011. Mer informasjon finnes også på www.cision.no

Tags:

Om oss

Cision Ltd. is a leading global provider of earned media software and services to public relations and marketing communications professionals. Cision's software allows users to identify key influencers, craft and distribute strategic content, and measure meaningful impact. Cision has over 4,800 employees with offices in 24 countries throughout the Americas, EMEA, and APAC. For more information about its award-winning products and services, including the Cision Communications Cloud®, visit www.cision.com and follow Cision on Twitter @Cision.

Sitater

Annica Sandberg, Markedssjef på Cision