Cision signerer forhandleravtale med Prime Time for det russiske markedet.

Kommunikasjonsfirma Cision satser på det russiske markedet ved å inngå en forhandleravtale med Prime Time Media Group, spesialister innen medieovervåkning og analyse. Gjennom samarbeidet lanseres det prisbelønte PR- og kommunikasjonsverktøyet CisionPoint i Russland samtidig som Cisions globale tilstedeværelse styrkes.

– Vi er glade for å jobbe med Prime Time og for å kunne levere et effektivt og omfattende verktøy for kommunikatører også i Russland, sier Yann Blandy, administrerende direktør i Cision Europa. Cisions globale styrke kombinert med Prime Times nasjonale ekspertise gir de russiske kundene mange fordeler. Dette er et eksempel på vårt pågående arbeid for å skape relasjoner med ledende partnere for å kunne tilby merverdi til vår globale kundebase.

- Cisions tilstedeværelse på det russiske markedet kommer til å drive utviklingen av PR-bransjen i Russland. For første gang kan russiske kommunikatører dra nytte av et integrert PR-verktøy som gjør kommunikasjonsprosessen organisert og effektiv, sier Vladimir Kravchenko, administrerende direktør i Prime Time Media Group. Spesielt glade er vi for at samarbeidet med en global aktør som Cision gjør at medieovervåkning og analyse i Russland kan løftes til et helt nytt nivå.

Cision ble tildelt CODiE Award 2011 for beste PR- og kommunikasjonsverktøy av det amerikanske Software and Information Industry Association (SIIA). Siden lanseringen i oktober 2007 brukes PR- og kommunikasjonsverktøyet CisionPoint av mer enn 30 000 brukerer i over 20 land. CisionPoint finnes på åtte språk og brukes av ledende PR-byråer, firmaer, ideelle organisasjoner, universiteter, entreprenørselskaper og frilansere. Cision har også vunnet en CODiE Award for Best Online News Service og fikk Product Development of the Year Award 2010 fra Data Publishers Association (DPA) i Storbritannia.

Om Cision
Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle stadier i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsdannere, til å nå ut med sitt budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier, samt vurdere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsdannere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision finnes i Europa, Nord-amerika og Asia og har partnere i mer enn 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte cirka 1,1 milliarder i 2010. Mer informasjon finnes på www.cision.com.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Alexander Mason, Sales & Marketing Director
E-post:
alexander.mason@cision.com
Telefon: +46 0733451600

Om Prime Time Media Group
Prime Time Media Group tilbyr tjenester for medieovervåkning og analyse siden 2005. Firmaet ble organisert av en gruppe profesjonelle analytikere som satte et mål for å engasjere seg i medieovervåkning og analyse og utvikle komplekse individuelle prosjekter. Våre analytikere gjennomfører informasjonsprosjekter for kunder i mange ulike bransjer. Prime Time har kontor i tre russiske føderale distrikter: Central (Moskva, hovedkontor), Northwestern (Murmansk, datterselskap) og sibirsk (Kemerovo, datterselskap).

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Irina Antyushina
Prime Time