Cision styrker sin tilstedeværelse i det nordiske IR-markedet

Telekommunikasjonsselskapet Cision medelte idag rekruttering av Peter Galva som en ny Key Account Manager for det nordiske IR-markedet. Peter Galva kommer fra Thomson Reuters, tidligere Hugin.

Peter Galva har de siste årene jobbet som Europeisk Commercial Director hos Thomson Reuters. Han begynte på daværende Hugin Online i 1999 og har siden bygget opp en stor kundebase i IR og PR-segmentet i hele Nord-Europa. Peter har en bakgrunn innen forsikringsbransjen ved Länsförsäkringar.

Vi er glade for at Peter er med oss og han er et velkomment forsterkning til våre talentfulle IR-team, sier Magnus Thell, administerende direktør i Cision North. Han har omfattende erfaring fra kommunikasjonsløsninger innenfor avansert IR arbeid, slik at våre kunder får en god partner i Peter. Vi har som mål å styrke vår makredsposisjon innenfor IR-segmentet i hele Norden, så rekrutetting av Peter ser vi på som strategisk vitkig.

Peter Galva skal arbeide for å styrke Cisions nordiske tilstedeværelse med fokus på IR kunder.

Cision er et spennende selskap som har flere spennende lanseringeri tiden som kommer, sa Peter Galva. Mange bedrifter har mye å vinne ved å investere mer i profesjonelle IR tjenester. Jeg er veldig glad for at jeg får være en del av dette og at jeg kan forsette å arbeide i media verden med IR og PR både lokalt og globalt avslutter Peter.

For spørsmål, vennligst kontakt:
Alexander Mason, Sales & Marketing Director Cision Scandinavia, tlf: +46 8507 410 00

Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle momenter i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsbyggere til å nå ut med sine budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier og evaluere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsledere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision har kontorer i Europa, Nord–Amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte for omtrent 1.1 milliarder i 2010. Mer informasjon finnes også på www.cision.no

Tags:

Quick facts

Tweet dette

Sitater

Vi er glade for at Peter er med oss og han er et velkomment forsterkning til våre talentfulle IR-team.
Magnus Thell, administerende direktør i Cision North
Cision er et spennende selskap som har flere spennende lanseringeri tiden som kommer.
Peter Galva