Cision vant prestisjefylt konkurranse for markedets beste PR-verktøy

Cisions PR-verktøy, CisionPoint, har enda en gang blitt kåret til vinner i en av software- bransjens mest prestisjefylte konkurranse - CODiE Awards.

Cision, leverandør av PR-programvare, tjenester og verktøy for markedsføring og PR, har med sitt verktøy, CisionPoint blitt belønnet med Beste markedsførings- & PR-løsning i årets CODiE Awards. Konkurransen er en av software-bransjens mest prestisjefylte og sponses av
Software and Information Industry Association (SIIA).

CisionPoint vant i den 26. utgaven av CODiE Awards over fem andre finalister i kategorien for Markedsføring/PR: DowJones- Media Relations Manager, Insight- 3/VMS, Adobe- Creative Suite 5 Master Collection, Bronto.com og InsideSales.com- Response Management.
Finalistene ble valgt ut blant 20 av de nominerte softwarefirmaene.

2011 prisen for Beste markedsførings- & PR-løsning i CODiE Awards er CisionPoints andre utmerkelse fra SIIA. Siden 2009, har CisionPoint også vunnet en CODiE Award for beste nyhetsservice online samt vært finalist i kategorier for programvare og forretningsinnhold. Dessuten vant Cisions Social Media Dashboard en CODiE Award i 2010 for beste sosiale medieservice.

"CisionPoints utmerkelse som 2011’s Beste markedsførings- & PR-løsning bekrefter at det er bransjens fremste PR-verktøy. Det er raskt og enkelt å bruke samt den mest kraftfulle løsningen som tilbys på markedet. CisionPoint gjør det mulig for brukere å håndtere arbeidsflyten, identifisere viktige påvirkere, publisere nyheter i alle typer av distribusjonskanaler, både tradisjonelle og sosiale samt følge opp og analysere resultatet”, sier Hans Gieskes, konsernsjef for Cision AB.

Med nesten 30 000 brukere i over 20 land siden oktober 2007 finnes nå CisionPoint tilgjengelig på åtte språk. Foruten firmaer, ideelle organisasjoner, universiteter og mindre foretak bruker 49 av de 50 største PR-byråene verktøyet. CisionPoint har tidligere vunnet CODiE Awards og har utover dette mottat Product Development of the Year 2010 fra Data Publishers Association (DPA).

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Frida Wickholm,Communications Manager Scandinavia
E-post:
frida.wickholm@cision.com
Linnégatan 87A
104 51 Stockholm

Cision tilbyr software og tjenester til kommunikatører i alle bransjer. Kundene bruker våre tjenester for å håndtere alle momenter i sin kommunikasjon – fra å identifisere viktige medier og opinionsbyggere til å nå ut med sine budskap, overvåke tradisjonelle og sosiale medier og evaluere effekten av sin kommunikasjon. Journalister, bloggere og andre opinionsledere bruker Cisions verktøy for å utforske oppslag til reportasje, følge trender og overvåke sitt mediebilde. Cision har kontorer i Europa, Nord–Amerika og Asia, samt partnere i 125 land. Cision AB er notert på Stockholmsbørsen og omsatte for omtrent 1.1 milliarder i 2010. Mer informasjon finnes også på www.cision.no

Tags: