• Cision/

Cision vinner "Årets produktutvikling - Programvare" på 2010 Data Publishers Association Awards

CisionPoint anerkjent for sin innovasjon og kommersiell suksess

LONDON, november, 2010 – Cision har blitt tildelt "Årets produktutvikling - Programvare" for sitt PR-verktøy, CisionPoint på Data Publishers Association (DPA) Awards 2010.

CisionPoint er et verktøy som gjør det mulig for PR fagfolk å finne journalistene, lage medie lister, distribuere nyheter, medieovervåking og analyse. CisionPoint fungerer som et CRM verktøy for kommunikasjonsproffer og funksjonaliteten gir brukeren mulighet til å håndtere alle medier på ett sted.

DPA Award juryen var på jakt etter innovative verktøy som har generert kommersiell suksess i utfordrende markedsforhold og alle 11 jurymedlemmene var enige om at CisionPoint fortjente prisen.

"Juryen var enstemmig i sin beslutning om at CRM verktøyet som vant har vist enorm innovasjon, hjulpet brukere spare tid, og automatisert arbeidsflyten,” sier Jerry Gosney, administrerende direktør i Data Publishers Association.

Tosh Bruce Morgan, administrerende direktør i Cision UK, la til "Vi er glade for at CisionPoint har vakt oppsikt for innovasjon og dette er belønningen til teamet i Cision for deres engasjement i et produkt som gir verdi til våre kunder."

Etter en rekke amerikanske utmerkelser for CisionPoint med 2009 Codie Award for "Beste nyhetstjeneste - online" og 2010 Codie Award for Cision Social Media Dashboard som "Beste tjeneste for sosiale medier" er DPA Awards, Cisions første europeiske utmerkelse.

DPA Awards juryen:
Alan Philipp, Chairman of the judges
Trevor Fenwick, DPA Chairman
Jerry Gosney, DPA Executive Director
Brian Gallagher, Consultant
Iain Nicol, Emap
Richard Duggleby, Yell Group
John Schlaefli, PPA
Duncan Taylor, People4business
Elaine Marshall, William Reed Business Media
Fay Delavault, Delavault Marketing and Media
Richard Price, MSO.net