Det koker på Down Town

Pressemelding, 5. juli 2018

Enda et serveringssted er klar for etablering på Down Town. Denne gangen er det restaurant konseptet KOK- Kjøkken og Kaffe, som dekker bordene og inviterer kundene til måltid.

- Det har vært viktig for oss å styrke serveringstilbudet på Down Town, ikke bare gjennom å få flere aktører, men å få de riktige aktørene som vil tilføre oss en ny dimensjon gjennom både sin meny og atmosfære. Det gjør virkelig KOK- Kjøkken og Kaffe, sier senterleder Bent Rosenberg.

Kun få dager etter at nyheten om Espresso House kan altså senterlederen igjen presentere enda en leietaker på vei inn.

- Down Town har et stort potensiale og vi er veldig godt fornøyd med den satsingen senteret gjør med servering, der vi med KOK- Kjøkken og Kaffe mener vi kompletterer de øvrige konseptene på senteret, sier adm. dir Maria Willumsen i Blender. Selskapet Blender står bak KOK- Kjøkken og Kaffe, og er Norges ledende restaurantaktør på travle trafikknutepunkter. Selskapet utvikler og drifter attraktive spisekonsepter på kjøpesenter, samt en rekke enkeltstående restauranter som bidrar til faglig inspirasjon og utvikling av hele porteføljen.

KOK- Kjøkken og Kaffe vil få et areal på 300 kvadratmeter og tar over lokalene etter Cafe Opus i andre etasje på senteret.

Arbeidene med å oppgradere de første delene av senteret er underveis, og det gjøres klart til å ta imot flere nye leietakere.

Oslo, 05. juli 2018

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Bent Rosenberg, senterleder Down Town 900 60 027
Terje Gulbrandsen, kommunikasjonssjef 952 98 506