En ekte Italiener til Storbyen

Pressemelding, 6. juli 2018

Nå trenger du ikke reise lenger enn til Storbyen for å få smake en ekte italiensk pizza, når Pizzafabrikken åpner sine dører.

- Sammen med Egon og Joe & The Juice, Peppes og O’Learys vil Pizzafabrikken bidra til å skape følelsen av en Italiensk piazza på torget vårt, sier senterleder Annette Kay.

Senterlederen er strålende fornøyd med å ha fått på plass nok et serveringssted som også får uteservering. - Vi ønsker å bidra til å skape folkeliv på torget og det å ha et variert tilbud med serveringssteder er en viktig del av å lykkes med å trekke flere mennesker til sentrum, sier senterlederen.

- Vi er veldig godt fornøyd med å få på plass denne etableringen på Storbyen. Pizzafabrikken har en meny og et konsept som treffer de fleste ganer. Vi legger mye stolthet i utviklingen av vårt italienske kjøkken, og med den plasseringen vi får på Storbyen med torget rett utenfor skal vi virkelig bidra til å skape følelsen av Italia, sier Andreas Fried som er driftssjef hos Pizzafabrikken.

Med sine over 130 kvadratmeter skal 7 medarbeidere være med å servere en liten bit av Italia i Sarpsborg.

Oslo, 06. juli 2018

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Annette Kay, senterleder Storbyen, 970 65 040
Terje Gulbrandsen, kommunikasjonssjef 952 98 506