Fredrik & Louisa åpner nytt flaggskip på Solsiden

Pressemelding fra Citycon Norway 9. mai 2022

En av Norges største parfymerikjeder åpner ny flaggskipbutikk på Solsiden 12. mai. Fredrik & Louisa styrker Solsidens utvalg av produkter og tjenester innen skjønnhet og pleie. Butikken er en av flere oppgraderinger på Solsiden den siste tiden.

I løpet av det siste året har Citycon satset stort på oppgraderinger og utvikling av butikkmiksen på Solsiden i Trondheim. Apotek1 har flyttet inn på senteret, mens Norli har pusset opp sine lokaler. Vita og Glitter har flyttet inn i nyrenoverte lokaler. Solsiden har også oppgradert større deler av fellesarealene med nye fasader og skilt inne på senteret.

Fredrik & Louisa får en ny plassering på senteret, og flytter inn i en splitter ny butikk på 225 kvadratmeter.

– Vi er veldig glade for å satse sammen med Fredrik & Louisa på Solsiden. De nye og større lokalene til Fredrik & Louisa er fantastiske, og vi er sikre på at kundene kommer til å sette pris på den nye butikken, sier Jonas Braad, senterleder på Solsiden.

Fredrik & Louisa har over 50 butikker over hele Norge. Kjeden er en sertifisert forhandler av merkevarer og satser på kundeservice gjennom kunnskap og glede, og med kvalifiserte skjønnhetskonsulenter, hudterapeuter og makeupartister i butikk.

– Vi gleder oss til nyåpningen på Solsiden 12. mai. Vi har planlagt den nye butikken godt, og den kommer til å bli et flaggskip i Trondheim-området. Mange i Trondheim kjenner oss fra før, og jeg har stor tro at vi kommer til å glede mange med god service og kvalitetsprodukter i den nye butikken, sier Petter Skaug, landssjef i Fredrik & Louisa.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Jonas Braad, senterleder på Solsiden
Mob: 456 92 134, jonas.braad@citycon.com

Petter Skaug, landssjef i Fredrik & Louisa
Mob: 970 20 864, petter@flp.no

Daniel Sellevoll, senior kommunikasjonssjef i Citycon
Mob: 959 71 597, daniel.sellevoll@citycon.com

Citycon er en ledende eier, forvalter og utvikler av multifunksjonelle sentre for et byliv med handel, service, kontorer og boliger. Vi har eiendommer i Norden til en verdi av 4,5 milliarder euro, og vi er opptatt av bærekraftig eiendomsforvaltning og -utvikling. Sentrene våre er tilknyttet offentlig transport, og vi er en del av mange lokalsamfunn hvor vi fyller de daglige behovene for handel, helsetilbud og tjenester.

Selskapet er børsnotert på Nasdaq Helsingfors (CTY1S) siden 1988, med kredittvurdering fra Moody’s (Baa3) og Standard & Poor’s (BBB-). Citycon er medlem av EPRA (European Public Real Estate Association).