Irfan Akram er ny senterleder på Liertoppen

Pressemelding fra Citycon Norway 3. april 2024

Citycon har utnevnt Irfan Akram som ny senterleder på Liertoppen, som er et av regionens største sentre. Irfan skal lede arbeidet med å videreutvikle servicetilbud og butikkmiks, slik at Liertoppen fortsetter å være et attraktivt senter for daglighandel, matopplevelser og tjenester også i fremtiden.

Irfan Akram har vært ansatt i Citycon siden 2020 og er i dag senterleder for Stovner Senter. Fra 1. april 2024 er Irfan senterleder både for Stovner Senter og Liertoppen.

– Jeg gleder meg til å starte i rollen som senterleder på Liertoppen. Senteret er et av de viktigste handelsområdene i Buskerud, og en viktig del av lokalsamfunnet i Lier. Sammen med alle de flinke folkene som jobber på senteret, skal jeg fortsette jobben med å revitalisere senteret, sier Irfan Akram, senterleder på Liertoppen.

I løpet av det siste året har Liertoppen blitt oppgradert med nyoppussede Meny og Mester Grønn. I tillegg har Kicks åpnet i nye lokaler, mens etableringen av lekeområdet Leketoppen er et nytt tilbud til barna som besøker senteret. Europris og b.young oppgraderer og utvider butikkene i løpet av våren.

–  Vi har store forventninger til utviklingen på Liertoppen. Samtidig har vi stor tro på at Irfan Akram er rett person til å ta senteret inn i fremtiden. Vi kjenner Irfan godt allerede, og han har egenskapene som skal til for å videreutvikle Liertoppen sammen med det fantastiske teamet på senteret, sier Håkon Tuv Dalland, direktør for eiendomsforvaltning i Citycon.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Irfan Akram
Senterleder Liertoppen
Mob: 982 53 101
irfan.akram@citycon.com

Håkon Tuv Dalland
Direktør for eiendomsforvaltning i Citycon
Mob: 416 50 605
haakon.dalland@citycon.com

Daniel Sellevoll
Senior kommunikasjonssjef i Citycon
Mob: 959 71 597
daniel.sellevoll@citycon.com

Citycon eier og utvikler moderne sentrumskjerner med fokus på daglighandel i Norden og Baltikum. Citycons senterportefølje på 4 milliarder euro er knyttet til offentlig transport i de store byene i Norge, Finland, Sverige, Danmark og Estland. Citycon utvikler unike plasser til bærekraftige lokalsamfunn og skaper byer fulle av liv gjennom å betjene millioner av mennesker hvert år med handel, dagligvare, helsetjenester, kommunale tjenester og kontor- og boligtilbud. Citycon har kredittvurdering fra Standard & Poor's (BBB-) og er børsnotert på Nasdaq Helsinki (ticker: CTY1S.HE).