Søstrene Grene etablerer seg på Down Town

Pressemelding 24. mai 2018

- En av de mest etterspurte butikkene blant våre kunder etablerer seg nå på Down Town, dette har vi ventet lenge på, og vi gleder oss, sier senterleder Bent Rosenberg

Nok et populært dansk butikkonsept kommer nå til Down Town, og denne gangen er det Søstrene Grene som skal friste kundene med sin lidenskap for design innen blant annet kategoriene interiør, papirvarer, gaveinnpakning, hobby, kjøkken og leketøy til de søte små. Her skal kundene ukentlig gjøre nye spennende funn når butikkene mottar nye mengde produkter, hvorav mange kun selges i en kortere periode.

Søstrene Grene vil åpne med sitt nyeste konsept på 350 kvm når de klipper snoren på Down Town. Innen den tid skal kjeden også rekruttere mellom 8-10 ansatte som skal ta imot og inspirere kundene.

-De siste par år har vi arbeidet fokusert på å finpusse vårt konsept og designprofil, for å sørge for, at alle kunder får en fantastisk opplevelse i butikkene og at de kan gjøre et godt kjøp. Vi åpner mange butikker på tvers av Europa i år, og det er en stor fornøyelse, at vi kan knytte Down Town til familien. Jeg er sikker på at dette blir en god plassering for oss, og jeg håper, at kundene i senteret vil besøke butikken og få en pause fra travelheten i hverdagen – sier CEO og medeier av Søstrene Grene, Mikkel Grene

- Butikken åpner vegg i vegg med Normal og noe som vil være en perfekt match. Dette blir et utrolig sterkt punkt på senteret, sier Rosenberg.

Det som er felles for alle produktene er et yndig og feminint uttrykk som forskjønner hverdagen, og at prisene alltid holdes på et rimelig nivå. For Søstrene Grene er det nemlig viktig at kundene får følelsen av å gjøre et kupp.

- Vi gleder oss veldig til å åpne Søstrene Grene her på Down Town, og vi vet at kundene våre også vil glede seg til dette, denne butikken har de etterspurt. Vi som jobber på senterkontoret mottar vi hver uke mange tips og ønsker om nye butikker kundene våre ønsker seg, og Søstrene Grene troner øverst på denne listen, derfor er dette spesielt artig, sier senterlederen.

Før sommeren begynner også arbeidene med å oppgradere de første delene av senteret, og det gjøres klart til å ta imot flere nye leietakere.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Bent Rosenberg, senterleder Down Town 900 60 027
Terje Gulbrandsen, kommunikasjonssjef 952 98 506