Søstrene Grene og Vinmonopolet åpner i nye lokaler på Liertoppen

Pressemelding fra Citycon Norway 16. oktober 2024

Fredag 18. oktober kl. 10:00 gjenåpner to av Liertoppens store leietakere. Søstrene Grene og Vinmonopolet åpner dørene til flunkende nye lokaler. – Kundene kommer til å få en flott opplevelse, sier Irfan Akram, senterleder på Liertoppen.

Søstrene Grene feirer butikkåpningen med live musikk gjennom hele dagen og gavekuponger til de 50 første kundene. For ni måneder siden stengte de dørene til butikken i underetasjen på senteret på grunn av ombygging i området, og nå åpner de i helt nye lokaler på over 300 kvadratmeter i andre etasje.

Søstrene Grene-butikken på Liertoppen har kjedens aller nyeste butikkkonsept «Retail for the Senses».

– En fantastisk fin butikk! Den nye butikken til Søstrene Grene har en helt spesiell atmosfære og høy kvalitet i utformingen. Jeg tror kundene kommer til å få en flott opplevelse når de kommer inn for første gang, sier Akram.

Vinmonopolet gjenåpner også fredag 18. oktober, etter én måneds totalrenovering, som har gitt butikken et mer moderne preg.

– Vi gleder oss til å kunne tilby kundene våre disse flotte butikkene i ny drakt. Dette er et viktig steg i arbeidet med å videreutvikle Liertoppen som en ledende handelsdestinasjon i regionen, sier Akram.

Gjenåpningene av Søstrene Grene og Vinmonopolet markerer en ny milepæl i fornyingen av Liertoppen, der blant annet Meny, Mester Grønn, Kappahl, Ringo og Ødegaard Dame har blitt pusset opp, og Kicks har åpnet i nye lokaler. Barneområdet Leketoppen gir nå også et tilbud til de minste, og både Europris og b.young har oppgradert og utvidet butikkene sine.

Butikkåpningene sammenfaller med senterets årlige Salgsfest, som byr på aktiviteter for hele familien. Lørdag blir det gratis barnefotografering, Urban Circus Show, Halloween-verksted og kostymebytte for de minste.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Irfan Akram
Senterleder Liertoppen
Mob: 982 53 101
irfan.akram@citycon.com

Daniel Sellevoll
Senior markeds- og kommunikasjonssjef i Citycon
Mob: 959 71 597
daniel.sellevoll@citycon.com

Citycon eier, forvalter og utvikler sentre med fokus på daglighandel og tjenester i Norden. Citycons senterportefølje på 4,2 milliarder euro er knyttet til offentlig transport i de store byene i Norge, Finland, Sverige, Danmark og Estland. Citycon gjør unike lokasjoner om til bærekraftige lokalsamfunn og skaper byer fulle av liv. Selskapet betjener millioner av mennesker hvert år gjennom handel, dagligvare, helsetilbud, kommunale tjenester og kontor- og boligtilbud. Citycon har kredittvurderinger fra Standard & Poor's (BBB-) og er børsnotert på Nasdaq Helsinki (ticker: CTY1S.HE).