STOLT trening med storsatsing på Stovner Senter

Pressemelding fra Citycon AS 28. januar 2021

STOLT trening har vært på Stovner i 15 år. Nå bygger de ut lokalene på Stovner Senter og blir et treningssenter på 2200 kvadratmeter over tre etasjer. – Det er bra for senteret at vi får et topp moderne treningssenter i tillegg til den øvrige butikkmiksen, sier Irfan Akram, senterleder Stovner Senter.

STORSATSING PÅ STOVNER SENTER: STOLT trening åpner treningssenter over tre etasjer i løpet av 2021. (Foro: Citycon)

Citycon jobber hele tiden for å ha den riktige miksen av butikker og tjenester på sentrene, slik at kundene får det de ønsker seg. STOLT trening og Citycon er enige om å bygge om, pusse opp og utvide kraftig treningssenteret på Stovner Senter

– Vi slår sammen våre to trenigssentre i Groruddalen til ett stort treningssenter på Stovner Senter. Dette blir et helt topp treningssenter i tre etasjer, sier Line Norum, som er styreleder i STOLT trening.

STOLT trening i har hatt en utfordrende tid på grunn av koronasituasjonen, og har hatt stengt i perioder. De har likevel bestemt seg for å satse, slik at de er klare til å ta imot kundene når vi er tilbake til normalen.

– Vi har kommet for å bli. Vi driver treningssenter fordi vi elsker det. STOLT trening har vært på Stovner i 15 år, og vi ser skikkelig lyst på fremtiden, sier Norum.

Nye STOLT trening skal stå klart til åpning innen utgangen av 2021. I mellomtiden fortsetter driften av de to sentrene som vanlig, så snart myndighetene åpner for det.

– Vi har hatt en god dialog med STOLT trening. Vi deler ambisjonene om å være hjertet i lokalsamfunnet og bidra til å gjøre folk glade. Nå satser vi lokalt sammen og starter arbeidet med å lage nytt treningssenter på Stovner Senter, sier Akram.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Irfan Akram, senterleder på Stovner Senter
Mob: 982 53 101, irfan.akram@citycon.com

Line Norum, styreleder i STOLT trening
Mob: 482 95 428, line.norum@stolttrening.no

Daniel Sellevoll, kommunikasjonssjef i Citycon
Mob: 959 71 597, daniel.sellevoll@citycon.com

Citycon er en ledende eier, forvalter og utvikler av multifunksjonelle sentre for et byliv med handel, service, kontorer og boliger. Vi har eiendommer i Norden til en verdi av 4,4 milliarder euro, og vi er opptatt av bærekraftig eiendomsforvaltning og -utvikling.

Sentrene våre er tilknyttet offentlig transport, og vi er en del av mange lokalsamfunn hvor vi fyller de daglige behovene for handel, helsetilbud og tjenester. Citycon eier 40  sentre, og av disse er 17 i Norge, 10 i Finland, 9 i Sverige, 2 i Estland og 2 i Danmark. 170 millioner mennesker besøker Citycons sentre hvert år.

Selskapet er børsnotert på Nasdaq Helsingfors (CTY1S) siden 1988, med kredittvurdering fra Moody’s (Baa3), Fitch (BBB-) og Standard & Poor’s (BBB-). Citycon er medlem av EPRA (European Public Real Estate Association).