• Coast Air/

Booking på Coast Airs rute Haugesund-København er nå åpen og et introduksjonstilbud vil være i salg fra 11. juni.

Report this content

Reservasjon av billetter har vært mulig siden 6.juni, og du kan booke dine billetter på www.coastair.no, telefon 815 44 442, eller hos ditt reisebyrå.

Interessen for den nye ruten har vært veldig positiv og vi er glade for å se at antall bookinger øker jevnt fra dag til dag, sier Kjell Fredheim, President og CEO hos Coast Air.

For å inspirere mange til å prøve den nye ruten, og til å ha en hyggelig avslutning på sommer ferien ved å besøke København, vil Coast Air ha et introduksjonstilbud tilgjengelig fra 11.juni. Prisen er kr 395 per strekning. Billetter kan kjøpes fra 11. til 30. juni og reiseperioden er fra 6. til 25. august. Laveste pris utenom introduksjonskampanjen, vil være kr 525 per strekning.