Coast Air innfører 20% entreprenør-rabatt til nystartede bedrifter

Report this content

(28/02 2005) Gründere i distrikts-Norge viser stor kreativitet for tiden. Vi på Coast Air ønsker å støtte disse nystartede bedriftene ved å gjøre det så billig som mulig for dem å reise, og skape grunnlag for god forretning og videre utvikling.

En viktig faktor for de fleste nye bedrifter er å møte så mange potensielle kunder og partnere som mulig. Men det kan være vrient å ta seg frem effektivt og økonomisk i Norge, og man er ofte henvist til storbyene for å treffe både myndighetskontakter, leverandører og kunder. Coast Air er et flyselskap som betjener 9 destinasjoner på 6 nisjeruter. Selv om Coast Air tilbyr en del lavprisbilletter på disse rutene, så er nisjeruter generelt litt dyrere enn rutene mellom storbyene som betjenes av flyselskaper med stor kapasitet. Det er særlig ønsket om å skape forutsetninger for fair konkurranse for bedrifter fra våre distrikt som har gjort at vi har innført vår "entreprenør-rabatt". Tilbudet er 20% rabatt på ordinær pris og blir gitt eksklusivt til nystartede bedrifter. Tilbudet gjelder hele det første virksomhetsåret fra registreringsdato. For mer informasjon vennligst kontakt Vigleik Dueland markedssjef Tlf 52 84 85 07 Mobil 92 08 46 89.