Pressemelding: Coca-Cola og Grandiosa i unikt samarbeid

Report this content

Lørenskog 17 november 2004 Pressemelding: Coca-Cola og Grandiosa i unikt samarbeid To av landets mest kjente merkevarer, Coca-Cola og Grandiosa, starter i disse dager et omfattende samarbeid i convenience-kanalen. I løpet av november og desember tilbyr 850 utsalgssteder i Shell, Hydro Texaco, Statoil, Mix og Best en middagspakke bestående av to Grandiosa pizzaer, en 4 x 0,5L Coca-Cola, et sett pizzabestikk eller Coca-Cola glass til 110 kroner. Axel Huus i Coca-Cola Drikker AS og Steinar Karlsen i Stabburet er entusiastiske over samarbeidet: - Vi forventer å selge 200 000 pakker i denne kampanjen og responsen fra utsalgsstedene har vært massiv, forteller Huus. - Når to av de mest populære merkevarene i handelen samarbeider på denne måten, regner vi med å bidra til en solid verdiøkning for utsalgsstedene som deltar, poengterer Karlsen. - Dessuten er både Grandiosa og Coca-Cola produkter som har høysesong i juleperioden. I en hektisk tid vil denne kampanjepakken redde mange middager mellom travle handlekvelder smiler de to key account managerne. Produsentene Stabburet AS og Coca-Cola Drikker AS har ikke hatt lignende kampanjesamarbeid tidligere, derfor er det knyttet stor interesse og forventning til denne oppsiktsvekkende nysatsingen. Til redaksjonen: For høyoppløste versjon av bildene eller ytterligere informasjon, ta kontakt med: Stein Rømmerud (direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Coca-Cola Drikker AS). Tlf: 67924413 / 90119985 e-post: stein@coke.no eller Robert Rønning (Informasjonssjef i Stabburet AS) Tlf. 66 81 63 06/ 915 39 513, e-post: robert.ronning@stabburet.no ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=52754&fn=wkr0010.doc Pressemeldingen i Word format http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=195&lang=NO Dimitri Oetiker og Steinar Karlsen fra Stabburet (foran) og Axel Huus og Stian Breivik fra Coca-Cola Drikker (bak) gleder seg over det banebrytende samarbeidet mellom de to produsentene. http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=196&lang=NO Kampanjemateriell