ENDRING I STYRE OG LEDELSE

Styret i Codfarmers ASA har i forbindelse med selskapets krevende situasjon med den planlagte refinansiering kommet frem til at det er behov for å styrke selskapets ledergruppe ved at arbeidende styreleder Harald Dahl, overtar rollen som konstituert administrerende direktør. Styret har i samråd med administrerende direktør, Michael Malling, besluttet at Malling fratrer med virkning fra 30. april 2010. Styret ønsker å uttrykke at de er svært fornøyd med det arbeid Malling har gjort for selskapet, først som finansdirektør fra september 2005 og siden som administrerende direktør fra november 2008. Selskapets nåværende arbeidende styreleder, Harald Dahl, trer samtidig ut av styret. Styrets nestleder Marianne E. Johnsen vil fungere som styrets leder frem til ordinær generalforsamling i 2010. For mer informasjon, vennligst kontakt Marianne E. Johnsen, fungerende styreleder, tel: +47 936 63 000 Harald Dahl, fungerende adm. dir., tel: +47 90 11 92 82