Rettelse: Endelig resultat av tegningsrettsemisjon

Det vises til børsmelding datert 17. juni 2009 vedrørende det endelige resultatet av tegningsrettsemisjonen (”Tegningsrettsemisjonen”) i Codfarmers ASA (”Codfarmers” eller ”Selskapet”). Som en følge av at det er mottatt ugyldige tegninger for 5 127 aksjer, skal følgende rettelser legges til grunn i forhold til informasjonen som er meddelt i ovennevnte børsmelding: Ved utløpet av tegningsperioden var det mottatt tegninger for totalt 72 920 nye aksjer. Basert på tildelingsprinsippene inntatt i prospektet datert 30. juli 2009 har totalt 72 920 nye aksjer blitt endelig tildelt. Gjennom Tegningsrettsemisjonen vil Codfarmers motta et proveny på kr 291 680 før fradrag av transaksjonskostnader. Som følge av Tegningsrettsemisjonen vil Selskapets aksjekapital bli forhøyet med kr 7 292 ved utstedelse av 72 920 nye aksjer. Etter at kapitalforhøyelsen er registrert i Foretaksregisteret, vil Selskapets aksjekapital være kr 4 267 723,60, fordelt på 42 677 236 aksjer, hver pålydende kr 0,10. Denne informasjonen er underlagt informasjonsplikten i henhold til verdipapirhandelloven § 5-2. Oslo, 17. august 2009 Codfarmers ASA For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Michael Malling CEO, tlf. +47 22 40 33 94